CHAE Postat 1 mars Trådstartare Postat 1 mars 4 minuter sedan sa slejnard: Hå hå ”Hey ho, let’s go” heter det! 1
Fidden Postat 1 mars Postat 1 mars 2 minuter sedan sa CHAE: ”Hey ho, let’s go” heter det! Här har du Ramones 1
Dark Of Light Postat 2 mars Postat 2 mars 38 minuter sedan sa slejnard: Solen skiner! Snö och mulet väder beställt.
Dark Of Light Postat 2 mars Postat 2 mars Just nu sa Fidden: ALVA MYRDAL VINNER VASALOPPET! Före Kim Novak. Jag är inte i mål än.
slejnard Postat 2 mars Postat 2 mars 29 minuter sedan sa Dark Of Light: Snö och mulet väder beställt. Trökigt!
slejnard Postat 2 mars Postat 2 mars 31 minuter sedan sa Fidden: ALVA MYRDAL VINNER VASALOPPET! Tror inte DEN Alva.
slejnard Postat 2 mars Postat 2 mars Om ni inte testat så köp Norrland leväjn från polarbröd. Jetegoth.
CHAE Postat 2 mars Trådstartare Postat 2 mars Tjongade f ö i armen på väg till hjärtstopp i fredags. #battlescars🤙🏼
CHAE Postat 2 mars Trådstartare Postat 2 mars Drönare, ordningsstörande på Vasaloppet och Elon Goebbels yxar vidare men verkar inte ha några kompisar utanför Ovala rummet.
CHAE Postat 2 mars Trådstartare Postat 2 mars Just nu sa slejnard: Blod svett och tårar CHAE! Indeed. Patienten överlevde men fick två hjärtstopp till på IVA och avled därefter, tråkigt nog😔 Dock är jag jävligt stolt över mina kollegor och tillsammans gjorde vi allt rätt medelst kommunikation och rask HLR (d v s inom en minut).
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.