Dark Of Light Postat 25 februari Postat 25 februari 10 timmar sedan sa slejnard: Det ringde nyss från Madagaskar. 🧐 8 timmar sedan sa Dark Of Light: ... eller pingvin. 2
slejnard Postat 25 februari Postat 25 februari Det är en helt nyskriven Jan-låt! I 70-talsstuk. https://www.facebook.com/share/v/1AFnS78nFj/?mibextid=wwXIfr
Fidden Postat 25 februari Postat 25 februari Gårdagen gick fort, men idag är det evig trååååååktisdag. Nämnde för min chef att jag är lite intresserad av en annan tjänst inom regionen. Får se om han nappar.
CHAE Postat 25 februari Trådstartare Postat 25 februari 56 minuter sedan sa Fidden: […]Får se om han nappar.
Dark Of Light Postat 25 februari Postat 25 februari En man med pipa och rekordeliga glasögon. Det var länge sedan men jag kommer ihåg hans TV program från ungdomen när man själv var fiskeintresserad. Sedan blev man mest intresserad av nupp på krogen...
Fidden Postat 25 februari Postat 25 februari Varför håller Bengt i Carl-Uno Sjöblom på det där sättet?
Dark Of Light Postat 25 februari Postat 25 februari 1 timme sedan sa Fidden: Varför håller Bengt i Carl-Uno Sjöblom på det där sättet? Det är inte Carl-Uno Sjöblom, det är en brax.
Dark Of Light Postat 25 februari Postat 25 februari Jag misstänker också att braxen är radiostyrd... eller Bengt. 1
slejnard Postat 25 februari Postat 25 februari 13 minuter sedan sa Dark Of Light: På braxen, min kompis eller Bänngt? På braxen, din kompis OCH Bengt!
Fidden Postat 25 februari Postat 25 februari Brorsans sambo har köpt kentbiljetter, men hon gillar egentligen inte Kent och ville att nån som gör det ska gå, så nu frågade brorsan mig om jag ville hänga på 🥰 2
Analogfreak Postat 25 februari Postat 25 februari (redigerat) Kaffetime Redigerat 30 mars av Analogfreak
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.