slejnard Postat 15 februari Postat 15 februari 19 minuter sedan sa Dark Of Light: 1. Flygeln flyger men flyger låten? Sägs vara den starkaste låten i denna omgång. Finns Queen vibbar här. Ingen vinnarlåt kanske. Vet inte. Lät lite ansträngt bitvis kanske? Men bra låt!
slejnard Postat 15 februari Postat 15 februari 1 minut sedan sa Fidden: Ser en lila och en blågrön, så jag vet inte vilken du menar... Dolly style.
Dark Of Light Postat 15 februari Postat 15 februari 3 minuter sedan sa Fidden: Ser en lila och en blågrön, så jag vet inte vilken du menar... Den lila.
slejnard Postat 15 februari Postat 15 februari Är Fredrik Kempe förpassad? Joy å Linnea Deb verkar dominera låtskrivandet.
Dark Of Light Postat 15 februari Postat 15 februari (redigerat) 5. Ytterligare en av de bättre ikväll. Räcker nog inte ända fram även om den säkert går vidare. Redigerat 15 februari av Dark Of Light t
Fidden Postat 15 februari Postat 15 februari 1 minut sedan sa Dark Of Light: Den lila. Då är jag med dig broder 1
Fidden Postat 15 februari Postat 15 februari Alla låtar känns så otroligt triviala jämfört med greken ikväll...
Dark Of Light Postat 15 februari Postat 15 februari (redigerat) 6. Ytterligare en återvändare. Man kommer inte ihåg dem, vad betyder det? Antagligen att mitt minne är ett såll. Den här då? Känns oms något Phil Collins kom på för länge sedan. DET kommer jag ihåg. Chansar på att den går vidare. Redigerat 15 februari av Dark Of Light
Fidden Postat 15 februari Postat 15 februari Ja detta känns bekant det också. Men vilken låt är harmonierna i reffen låter som?
Dark Of Light Postat 15 februari Postat 15 februari (redigerat) Så... hwad säger ni? Redigerat 15 februari av Dark Of Light i
Fidden Postat 15 februari Postat 15 februari Sanna drar av ett rackarns medley för att hylla sig själv
Neosus Postat 15 februari Postat 15 februari En helt annan kvalle på låtarna förr i världen DET är tydligt det! Jåh!
Neosus Postat 15 februari Postat 15 februari 11 minuter sedan sa Fidden: Det bör stå mellan greken, wiki och den lila dockan? Bellman, tysken OCH norsken? 1
Dark Of Light Postat 15 februari Postat 15 februari 4 minuter sedan sa Fidden: Sanna drar av ett rackarns medley för att hylla sig själv 2 minuter sedan sa slejnard: Tyckte hon hade så mycket reverb men bra! Just nu sa Fidden: Livesång i mellanakten är ändå respekt. Lite Häggkvistsk och Dionsk vibratodarr på underläppen, fusk förstås men det är förlåtet.
Dark Of Light Postat 15 februari Postat 15 februari 1 minut sedan sa Neosus: Bellman, tysken OCH norsken? Norrsken har vi inte här nere.
Dark Of Light Postat 15 februari Postat 15 februari Minns ni när Kristin Kaspersen var överexploaterad i varenda program ett tag för länge sedan, lite som Robert Gustavsson? Har för mig att hon gick in i den berömda efter ett tag.
Fidden Postat 15 februari Postat 15 februari 2 minuter sedan sa Dark Of Light: Norrsken har vi inte här nere. Men glöden från magman lyser också fint.
Dark Of Light Postat 15 februari Postat 15 februari Tror att Dollystyle kommer få mest poäng från ålderskategorin spermie-fem år. 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.