Neosus Postat 15 februari Postat 15 februari 29 minuter sedan sa Dark Of Light: Absolut! Man får inte glömma att det är en rätt så orimlig tanke. Att tävla i musik. En hel del politik och pengar styr också. Nåväl, kvällens omgång lär bli lika tam som den första. Präcis! En annan grej jag tänkte på nu är den kulturella biten. Ett lands tycke å smak för musik skiljer sig rätt så mycket jämfört med ett annat västerländskt land. Ballalajka vs Fiol! Lixom! 1
Neosus Postat 15 februari Postat 15 februari Nyckelharpa eller Dragspel! Trumpet eller Blockflöjt! Synth eller Kyrkorgel! Lixom! Hajjar ni?
Neosus Postat 15 februari Postat 15 februari Ägg eller Potatisbullar! AF skulle välja ägg medans jag skulle välja potatisbullar! Jefla skillnad lixom!
Neosus Postat 15 februari Postat 15 februari 2 minuter sedan sa slejnard: Ser nu att det är till hösten först??? 😲😲😲 Vilket då?
Dark Of Light Postat 15 februari Postat 15 februari 6 minuter sedan sa Neosus: Präcis! En annan grej jag tänkte på nu är den kulturella biten. Ett lands tycke å smak för musik skiljer sig rätt så mycket jämfört med ett annat västerländskt land. Ballalajka vs Fiol! Lixom! Så är det ju och det är ju det som är det intressanta. i våra västerländska öron låter en hel del väldigt främmande men det gäller at se genom det. 2 minuter sedan sa slejnard: Ser nu att det är till hösten först??? 😲😲😲 Äggen? Potatisbullarna? Mello? Blockflöjt? 12 minuter sedan sa slejnard: Tror jag nöjer mig sådär med mixen. Tänkte eventuellt skicka in en låt till p4 nästa! En dunderhit i mitt tycke. ☺️ På svenska dessutom. 😅 C mello eller inte c mello är frågan? Klart du ska!
Dark Of Light Postat 15 februari Postat 15 februari 1 minut sedan sa Neosus: Vilket då? Midsommar? Samlag? Potatissallad? Armenien? Frågor... frågor...
slejnard Postat 15 februari Postat 15 februari Att P4 nästa är till hösten först. Brukar alltid vara på vårkanten. Kanske måste skjuta på releasen då. Tänkte ha den i maj.
Dark Of Light Postat 15 februari Postat 15 februari 1. Flygeln flyger men flyger låten? Sägs vara den starkaste låten i denna omgång. Finns Queen vibbar här. Ingen vinnarlåt kanske.
Dark Of Light Postat 15 februari Postat 15 februari 2. Har varit med förut men det kommer inte jag ihåg. Det i sig betyder inget, mitt minne är ett såll. Dålig medhörning eller svajiga stämband, lite surt initialt. Näh, det här är inget jag kommer att komma ihåg nästa gång heller...
Neosus Postat 15 februari Postat 15 februari Mycket låter som att det redan finns fast det inte finns men finns nu men inte förr man ändå fanns det då! Ändå!
Dark Of Light Postat 15 februari Postat 15 februari 3. Lättglömd radiopop här också om än med ett tungt ämne.
slejnard Postat 15 februari Postat 15 februari 28 minuter sedan sa Dark Of Light: Tänk att hon lever fortfarande... Eva Rydberg? 27 minuter sedan sa Dark Of Light: Tänk att hon lever fortfarande... ☺️☺️☺️
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.