slejnard Postat 7 februari Postat 7 februari Vilken Thomas? Gick inte så bra men de gjorde en bra tolkning av Beatles!
Fidden Postat 7 februari Postat 7 februari Idag fick jag nästan alla mina poäng på tåget mot svenne Rubins. De hade väl en tv serie en gång i tiden? Eller var det Björn som hade en och bjöd in dem? Det var iallafall samma år som brandstationen brann ner, eller nån gång däromkring tror jag.
Fidden Postat 7 februari Postat 7 februari 1 minut sedan sa slejnard: Vilken Thomas? Gick inte så bra men de gjorde en bra tolkning av Beatles! Sångaren i Bob hund
slejnard Postat 7 februari Postat 7 februari 7 minuter sedan sa Fidden: Sångaren i Bob hund Jaha okej 👍
Fidden Postat 8 februari Postat 8 februari Min döende paprika har fått några veckors ljusterapi och har börjat visa livstecken. 1
slejnard Postat 8 februari Postat 8 februari Inväntar mat! Blir pizza idag från pärlans restaurang 😋😋😋
slejnard Postat 8 februari Postat 8 februari 31 minuter sedan sa Dark Of Light: Hur kan det komma sig? Du är en dag bakki.
Dark Of Light Postat 8 februari Postat 8 februari 53 minuter sedan sa Fidden: Kanske ett par timmar kcd2 innan mello Varsågod!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.