Dark Of Light Postat 1 februari Postat 1 februari (redigerat) #3. Näh, rockar inte mina kulor. Fast han HAR en stark röst. 5 minuter sedan sa Fidden: Usch vilken äcklig höjning Ja, visst var det!? Redigerat 1 februari av Dark Of Light
Fidden Postat 1 februari Postat 1 februari Just nu sa Analogfreak: Varför tittar ni på sånt där? Porr?
Dark Of Light Postat 1 februari Postat 1 februari Halva inne dags för #4. HASCH! Nej tack. Känns som ett slitet grepp med chickitickihushhush...
Dark Of Light Postat 1 februari Postat 1 februari 2 minuter sedan sa Analogfreak: Varför tittar ni på sånt där? Du är ny här va? 2 minuter sedan sa Fidden: Porr? Ja, tack!
Fidden Postat 1 februari Postat 1 februari En Helena Paparizou hade kanske kunnat rädda den här, men detta kändes energilöst.
Dark Of Light Postat 1 februari Postat 1 februari Just nu sa Fidden: En Helena Paparizou hade kanske kunnat rädda den här, men detta kändes energilöst. Exakt! Ett urvattnat koncept performed in a lukewarm way.
Neosus Postat 1 februari Postat 1 februari 8 minuter sedan sa Analogfreak: Varför tittar ni på sånt där? DET undrar jag oxå!
Neosus Postat 1 februari Postat 1 februari Det här med upprepningar verkar vara det enda man kan nu för tiden! Man blir ju förBAJJADD!!! 👿
Dark Of Light Postat 1 februari Postat 1 februari #5. Näeh. Victor Leksell radiopop. Inget mer, inget mindre.
Dark Of Light Postat 1 februari Postat 1 februari 2 minuter sedan sa Fidden: Bengtzing jagar lammkött? Fick de vibbarna också. MILF o´rama.
Dark Of Light Postat 1 februari Postat 1 februari #6. Linnea är en stadig artist på så många vis. 60-tals estetik med klassisk Linnea sång och text. Men det får inte igång mig heller, tyvärr.
Dark Of Light Postat 1 februari Postat 1 februari Just nu sa Fidden: Vafan är detta... Hon ska vara hemma vid sju..? Eller inte.
Fidden Postat 1 februari Postat 1 februari Nä jag hoppas att de gräver lite i någon annans låtlåda nästa vecka.
Dark Of Light Postat 1 februari Postat 1 februari Näh. Tunna och spretiga bidrag som sig bör så här i början.
Dark Of Light Postat 1 februari Postat 1 februari Det känns ändå rätt skönt att bara sitta här och låtsas som om man kan komponera och framföra bättre än deltagarna där. 1
Dark Of Light Postat 1 februari Postat 1 februari Hooja, att de fortfarande rockar maskerna, fejsen är ju ute sedan Hedenhös på nätet.
slejnard Postat 1 februari Postat 1 februari Maja å Linnea bäst. Lundviks röst bra men kass låt. Och ja jag gör bättre låtar!
slejnard Postat 1 februari Postat 1 februari 5 minuter sedan sa Dark Of Light: Det känns ändå rätt skönt att bara sitta här och låtsas som om man kan komponera och framföra bättre än deltagarna där. Du kan sluta låtsas. För du kan. De vet vi!
Dark Of Light Postat 1 februari Postat 1 februari 3 minuter sedan sa slejnard: Du kan sluta låtsas. För du kan. De vet vi! Åh, tack! Snällt av dig!
slejnard Postat 1 februari Postat 1 februari 2 minuter sedan sa Dark Of Light: Åh, tack! Snällt av dig! Varsågod.
Dark Of Light Postat 1 februari Postat 1 februari 3 minuter sedan sa Neosus: Jag svarar ja på ALLA inlägg! Även senapssill?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.