slejnard Postat 24 januari Postat 24 januari 2 timmar sedan sa Neosus: Den här var ju lite speciell! Haha 😛 ja verkligen lustigt.
slejnard Postat 24 januari Postat 24 januari 26 minuter sedan sa Dark Of Light: Egentligen skulle vi ha en bautasten här! Och göra vad med?
Fidden Postat 24 januari Postat 24 januari 10 minuter sedan sa Analogfreak: Är det samma sak som att vara två äpplen hög? Hög har jag aldrig varit.
Neosus Postat 24 januari Postat 24 januari Visste ni att älgar blir höga av äpplen? Och nu menar jag inte att Fidden är en älg!
Dark Of Light Postat 24 januari Postat 24 januari 1 timme sedan sa slejnard: Och göra vad med? Bara ha. Eller ha ett par så man kan få fler bautastenar förstås! 1
Dark Of Light Postat 24 januari Postat 24 januari 17 minuter sedan sa Analogfreak: Varför skiljer man på matskedar och teskedar men inte på matgafflar och tegafflar? En annan sak är ju hur mattermos smakar.
Fidden Postat 24 januari Postat 24 januari Just nu sa Dark Of Light: En annan sak är ju hur mattermos smakar. Dark matter? 1
Fidden Postat 24 januari Postat 24 januari Eller persiska matter? Vissa föredrar mos på pulver. Men jag har som sagt aldrig varit hög.
Dark Of Light Postat 24 januari Postat 24 januari Vi får ta hit dem, Asterisk* och Obesitas eller vad de heter...
Neosus Postat 25 januari Postat 25 januari 45 minuter sedan sa Analogfreak: Den som inte har nån näsa då, blir den döv i mono? Det sägs att man lyssnar med 70% med ögonen när man går ut på konsert.. Så jag svarar ja på det!
Dark Of Light Postat 25 januari Postat 25 januari Det sägs att man äter med 70% med ögonen när man går ut på restaurang.. Så jag svarar ja på det!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.