Neosus Postat 11 januari Postat 11 januari Det låter spännande! Ja alltså långkoket alltså! Inte pruttandet!
slejnard Postat 11 januari Postat 11 januari Jo det verkar bli gott. Har provsmakat. Oops säger du??? Det var ju med flit!!! 😤
Neosus Postat 11 januari Postat 11 januari 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍 👍👍
slejnard Postat 11 januari Postat 11 januari Efterkollar bäst i test å sen har jag fått trumfiler till tre nygamla låtar som ska laddas ner till datorn. Blir kul mixa lite livetrummor. Svårt men kul
Naymari Postat 11 januari Postat 11 januari 2 hours ago, slejnard said: Efterkollar bäst i test å sen har jag fått trumfiler till tre nygamla låtar som ska laddas ner till datorn. Blir kul mixa lite livetrummor. Svårt men kul Så länge koklockan är starkast! Annars kommer jag få feber 1
slejnard Postat 11 januari Postat 11 januari 2 timmar sedan sa Analogfreak: Jan Rippe var kul att se. Ja en rolig filur.
Fidden Postat 12 januari Postat 12 januari Kpd indeed. Skulle egentligen fira ett par syskonbarn idag, men de har kräkts inatt. Får ta en promenad i solen istället och kanske spela in lite gitarr och sång.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.