glenna Postat 14 mars 2024 Postat 14 mars 2024 Hej, alla "studio-nördar"!🙂 Vad skulle ni i första hand införskaffa om ni hade 50.000 kr över att lägga på studion? Själv skulle jag investera i bättre akustikbehandling i mixnings-rummet.
slejnard Postat 14 mars 2024 Postat 14 mars 2024 Inbillar mig att jag har ett bra rum så för min del bättre monitorer och hörlurar. Kanske några plug-in jag suktat efter.
Valle Postat 16 mars 2024 Postat 16 mars 2024 Ergonomi och "mysfaktor", om du nu ska spendera större delen av din fritid/hobby i din studio.
Jonatan Lundin Postat 16 mars 2024 Postat 16 mars 2024 Har gått o suktat efter en U87 ett tag, så en sådan skulle det nog införskaffas.
glenna Postat 18 mars 2024 Trådstartare Postat 18 mars 2024 14 timmar sedan sa Analogfreak: Professionell KBT för att slutföra alla projekt jag påbörjat. 🤣
Håkan Ström Postat 6 mars Postat 6 mars Rum o ljudbehandling. Om det räcker till mer, ett nytt större ljudkort.
Pär Nord Postat 20 mars Postat 20 mars Heroin (för att gillra en fälla som Keef kanske skulle ramla ner i för att sen visa mig riffet till . . .)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.