Jump to content
Annons

Voices through a guitar NY Version Instrumental jazzrock


Recommended Posts

  • slejnard ändrade titeln till Voices through a guitar NY Version Instrumental jazzrock
Annons

H Einar Slejnar(d)! Hoppades på att du också hade sjungit genom en gitarramp(sim) å kunde byta erfarenheter av att slippa lägga tid på DUNDERBRA SÅNGLJUD. Vissa bara kan få det (efter en tid) och andra har haft det som i yrke sen förskolan. Å dessa två grupper ger mig ibland tron på att det är så lite som krävs. Ett perfekt rum, hi-end gear och en duktig sångare. TRE saker bara INTE mer än 3 saker. 

Sen drar jag mig till minnes Jimmy Carter's valspråk och modifierar det: WHY NOT THE (second) BEST? 

BRA låt - jag tror du lärt dig av Jacob Collier "There are no wrong notes, you just lack confidence" mer KONFIDENS!

  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Å ja logga ut från tuben för å ge dig en "like" till men de fick man inte. Hare allti vare så? Ja har prenumererat från min första början. Well ja logga in på ett annat konto o lajkade loss. HEADS UP:  ja va orolig för att du hade ersatt mä vocoder. Om du gör de framöver förvarna mig gärna

PS TURE BJÖRKMAN ska manaschera mej. Om inte hans boss upptäcker det.

Turevinjett.jpeg

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Snyggt, skönt ljud och känsla i gitarren. Bara funderar på ifall man kanske hade kunnat korta låten något, fast inte i slutet, för det tyckte jag var skönt.. men kanske kunde vart någon "vända" mindre av delarna i första halvan av låten? 🤔 Eller jag vet inte, det kanske funkar som det är också, men det var den funderingen jag hade 😊 Men snyggt i alla fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack Bream! Du kan ha rätt angående låtlängden. Man kanske kunde haft ett annat element/instrument i vers 2. Tanken från början var att ha sång men jag fick inte till det som jag ville så den fick bli instrumental. Nu har jag iofs en text över till nåt kommande alster 😃
Tack för lyssning och feedback. 👍

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...