ANB Postat 14 maj 2005 Postat 14 maj 2005 Jag har Sonar 4 Producer och Ă€r mycket nöjd. Dock sĂ„ hittar jag i mappen dĂ€r wave-filerna sparas ocksĂ„ nĂ„t som kallas wov-filer. Ăr det möjligen sĂ„ att de har med freeze-funktionen att göra? De tar upp vĂ€ldigt mycket utrymme iallafall och jag skulle behöva göra mig av med dem. NĂ„gon som vet? /ANB đł
MusicGene Postat 14 maj 2005 Postat 14 maj 2005 mina .wov-filer ligger i mappen Cakewalk Picture Cache, dvs dÀr vÄgformens utsende lagras sÄ att man slipper kolla igenom varje ljudspÄr varje gÄng man öppnar ett projekt för att kunna se ljudvÄgorna. Dom Àr inte sÄ stora. NÄgra megabyte bara. Det enda "sÀkra" sÀttet att ta bort filer frÄn cakewalkmappar Àr att anvÀnda "clean audio folders" i Sonar-menyn. DÄ tas alla ljudfiler som inte hör ihop med nÄgot projekt bort.
ANB Postat 14 maj 2005 TrĂ„dstartare Postat 14 maj 2005 đ Tack, nu jag fattar grejen. MĂ„ste vara nĂ„got fel pĂ„ mina instĂ€llningar eftersom wov-filerna hamnar i audiomappen. /ANB
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.