Dark Of Light Postat 2 mars 2024 Postat 2 mars 2024 Just nu sa Fidden: The orättvisa fördel strikes again Indeed! Skulle inte du...
Fidden Postat 2 mars 2024 Postat 2 mars 2024 Just nu sa Dark Of Light: Indeed! Skulle inte du... Jo. Jag har borstat tänderna nu så gonatt gonatt.
slejnard Postat 2 mars 2024 Postat 2 mars 2024 Vad hette nu filmen där som ni rekommenderade på Flixen?
CHAE Postat 3 mars 2024 Trådstartare Postat 3 mars 2024 ”Återställ våtmarker”-crewet härjade minsann runt där vid målgången. De vågade nog inte sabotera skidskyttet; ett vådaskott kan lätt blåsa iväg och allting kan bli så in i hoppsan tokigt…
Dark Of Light Postat 3 mars 2024 Postat 3 mars 2024 1 timme sedan sa CHAE: ”Återställ våtmarker”-crewet härjade minsann runt där vid målgången. De vågade nog inte sabotera skidskyttet; ett vådaskott kan lätt blåsa iväg och allting kan bli så in i hoppsan tokigt… ... och marken våt. Mission accomplished. 1
Neosus Postat 3 mars 2024 Postat 3 mars 2024 Vasaluppet online! https://www.svtplay.se/video/eEqyxbY/klara-hammarstrom-och-mans-moller-i-vasaloppsparet?id=eEqyxbY
slejnard Postat 3 mars 2024 Postat 3 mars 2024 Blir nog inte mer än så här av denna. Skönt spela av sig lite å sjunga ifrån sig... 2
CHAE Postat 3 mars 2024 Trådstartare Postat 3 mars 2024 @slejnard Ibland behöver det inte bli så mycket mer än en låt. Vem vet; om du låter den vila kanske du plockar upp den någon gång i framtiden. Skönt sound; gillar ackorden i andra delen av bryggan. Lite småkusligt så där! Thanx for sharing❤️ 1
slejnard Postat 4 mars 2024 Postat 4 mars 2024 Tack CHAE! Ja vem vet. Musik är ett bra sätt att uttrycka sig. Inte min bästa låt men. Ett hafsverk som kanske uttryckte min känsla. morn å KPD
Fidden Postat 4 mars 2024 Postat 4 mars 2024 Ibland får man se till att prioritera rätt saker. Det finns ALLTID tid att kaffra.
slejnard Postat 4 mars 2024 Postat 4 mars 2024 Åtgärdat nu! Var till och med tvungen bajsa på COOP pga allt kaffedrickande.
Recommended Posts