Dark Of Light Postat 7 oktober 2024 Postat 7 oktober 2024 En sak... Vi alla här inne "has been around here for a while". En del längre än andra förstås. Vi känner varandra ganska ytligt. Jag menar... vi umgås inte privat (utgår jag ifrån!?). Det enda vi har gemensamt är de åratal (de flesta av oss här inne) av umgänge i skrift form. Vi har sett nya forummedlemmar komma och gå. Vi har sett gamla avlida eller försvinna av andra anledningar. Snigel, DG t ex och en hel hög andra... Det ÄR till viss del en klubb för någon form av inbördes beundran fast jag tycker nog att vi är ganska så raka och ärliga i våra domar angående våra musikaliska krumsprång och påhitt. (Hoppas jag!) Vi kan ta det. Återigen, hoppas jag. Kanske är det den ärligheten som svetsar oss samman. Jag menar. Vi kommer från olika platser i landet, vi har olika sociala bakgrunder, olika jobb eller avsaknaden av dem. Olika humor, olika sätt att uttrycka oss både verbalt och musikaliskt och ändå... Här är vi och bryr oss om varandra. Vi KÄNNER inte varandra men ändå... gör vi det. Visst är det något speciellt som vi har här? Bara en tanke. Låt oss vara rädda om det! 1 1
slejnard Postat 7 oktober 2024 Postat 7 oktober 2024 Du sätter ord på det jag tänker. En sann ärlighet råder som är svår att både förstå och förklara. Det känns genuint. Jag har öppnat mig mer inför min och även min sambos sjukdom för er än flera jag känner irl 1
Dark Of Light Postat 7 oktober 2024 Postat 7 oktober 2024 ... och jag borde veta. För jag är ju för i helv.. DoL!
Dark Of Light Postat 7 oktober 2024 Postat 7 oktober 2024 Ja... minst en. 🤣 Bara så ni vet... Jag älskar er!
slejnard Postat 8 oktober 2024 Postat 8 oktober 2024 2 timmar sedan sa Analogfreak: Du nämnde tidigare att kommunen brister i handläggningen av en ansökan om personlig assistans. Hur har det gått? Löste det sig? Nä det kan jag inte påstå men det jobbas på. Morn å KPD
Fidden Postat 8 oktober 2024 Postat 8 oktober 2024 Blev bjuden till 40 års fest. Haha, skoja bara. Men däremot blev jag bjuden till en 40-årsfest. Tackade ja. Kan bli en utmaning.
Fidden Postat 9 oktober 2024 Postat 9 oktober 2024 Inte riktigt än. Schemat är som följer: Morgonmöte. Applikationsspec-möte Kaffe! Medarbetarsamtal. Sen är klockan 10:30 och jag har inte ett jota planerat på hela dagen efter det
Fidden Postat 9 oktober 2024 Postat 9 oktober 2024 Jo förresten, vid 12 är det lunch och vid 14 är det kaffe.
Fidden Postat 9 oktober 2024 Postat 9 oktober 2024 På tal om personlig time-out, undrar hur det går för @CHAE
slejnard Postat 9 oktober 2024 Postat 9 oktober 2024 Fyllde han inte år nyss? Han kanske age quittade. ☕️
slejnard Postat 9 oktober 2024 Postat 9 oktober 2024 1 timme sedan sa Analogfreak: Kan man bli för gammal för Längstah? Det tror jag inte.
Fidden Postat 9 oktober 2024 Postat 9 oktober 2024 9 minuter sedan sa Analogfreak: Om benen är för långa kanske fötterna fastnar under golvet och där blir man kanske inte så gammal. Om de är för korta skulle man ju inte nå ner till marken, så det är inte bra det heller. Lagom är bäst.
slejnard Postat 9 oktober 2024 Postat 9 oktober 2024 The Penguin kan ses på MAX. Sett två avsnitt. Ganska bra om ni frågar mig 👍
Recommended Posts