Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

En sak... Vi alla här inne "has been around here for a while". En del längre än andra förstås. Vi känner varandra ganska ytligt. Jag menar... vi umgås inte privat (utgår jag ifrån!?). Det enda vi har gemensamt är de åratal (de flesta av oss här inne) av umgänge i skrift form.

Vi har sett nya forummedlemmar komma och gå. Vi har sett gamla avlida eller försvinna av andra anledningar. Snigel, DG t ex och en hel hög andra...

Det ÄR till viss del en klubb för någon form av inbördes beundran fast jag tycker nog att vi är ganska så raka och ärliga i våra domar angående våra musikaliska krumsprång och påhitt. (Hoppas jag!) Vi kan ta det. Återigen, hoppas jag.

Kanske är det den ärligheten som svetsar oss samman. Jag menar. Vi kommer från olika platser i landet, vi har olika sociala bakgrunder, olika jobb eller avsaknaden av dem. Olika humor, olika sätt att uttrycka oss både verbalt och musikaliskt och ändå...

Här är vi och bryr oss om varandra. Vi KÄNNER inte varandra men ändå... gör vi det. Visst är det något speciellt som vi har här? Bara en tanke. 

Låt oss vara rädda om det!

• Gilla 1
  • Tack! 1
Annons
Postat

Ja... minst en. 🤣 

Bara så ni vet...

Jag älskar er!

Postat

Blev bjuden till 40 års fest. 

Haha, skoja bara.

Men däremot blev jag bjuden till en 40-årsfest. Tackade ja. Kan bli en utmaning. 

Postat

Inte riktigt än. Schemat är som följer:

Morgonmöte.

Applikationsspec-möte

Kaffe!

Medarbetarsamtal.

Sen är klockan 10:30 och jag har inte ett jota planerat på hela dagen efter det

Postat
9 minuter sedan sa Analogfreak:

Om benen är för långa kanske fötterna fastnar under golvet och där blir man kanske inte så gammal.

Om de är för korta skulle man ju inte nå ner till marken, så det är inte bra det heller.

Lagom är bäst.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.