Fidden Postat 14 april Dela Postat 14 april Sievert Öholm var väl mest på tv förresten.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 april Dela Postat 14 april (redigerat) Men han kanske avlat fram nån liten milli Sievert som är mer radioaktiv. Redigerat 14 april av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 april Dela Postat 14 april Har varit på lokalradio en gång! För 100 år sedan! Ungefär! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 april Dela Postat 14 april Kul 🤩 👍 Nu har jag iaf bränt en skiva 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 april Dela Postat 14 april Jo just ja! Vi (senaste coverbandet) spelade på P4 Västernorrland för några år sedan! Några låtar! Sedan blev vi intervjuade i radio! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 april Dela Postat 14 april ...eller blev vi intervjuade först? Kommer inte ihåg! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 april Dela Postat 14 april Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 april Dela Postat 14 april Nice neosus! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 14 april Trådstartare Dela Postat 14 april (redigerat) Hmm, jag kan inte riktigt bestämma mig här🤯 Jag har en favorit men… Input, åsikter e t c? Redigerat 14 april av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 april Dela Postat 14 april Beror lite på vad du vill förmedla skulle jag säga. Den översta är ju snyggare, men den nedre känns mer atomvintrig och jävlig. Fryser bara jag ser den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 april Dela Postat 14 april Gillar den övre mest. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 14 april Trådstartare Dela Postat 14 april @Fidden Tack som fan för input! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 14 april Trådstartare Dela Postat 14 april (redigerat) Strandbilden är kylig som fan men känns mer ”amatörfotograf” och lite för ”naturig” för musiken på EPn. Fun fact: den översta bilden är urgammal och faktiskt fotad från Vattentornstaket i Norrköping. Redigerat 14 april av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 april Dela Postat 15 april (redigerat) Redigerat 15 april av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 april Dela Postat 15 april 7 timmar sedan sa CHAE: Hmm, jag kan inte riktigt bestämma mig här🤯 Jag har en favorit men… Input, åsikter e t c? Den övre. Albumnamnet i en mindre stil? Den undre fungerar också. Antar att musiken inte bokstavligt handlar om atomvinter? Då kan ju en tanke vara att ha en bild på ngt annat kargt. En folktom stadsmiljö t ex. Kpd. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 april Dela Postat 15 april Jag tycker också den övre. morn å KPD 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 april Dela Postat 15 april Atomsommar!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 april Dela Postat 15 april KPDsommar?! ☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 april Dela Postat 15 april Jag har faktiskt några atomer hemma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 april Dela Postat 15 april Jag tycker som ni! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 april Dela Postat 15 april Jag har Aromat hemma, kan det vara något!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 april Dela Postat 15 april Hur många atomer går det i en Aromat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 april Dela Postat 15 april At Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 april Dela Postat 15 april Arom@ 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 15 april Trådstartare Dela Postat 15 april ”Nu får det vara nog med roligheter!!” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 april Dela Postat 15 april Grab them by the äggläggningsrör 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 april Dela Postat 15 april 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 15 april Trådstartare Dela Postat 15 april (redigerat) 13 timmar sedan sa Dark Of Light: Den övre. Albumnamnet i en mindre stil? Den undre fungerar också. Antar att musiken inte bokstavligt handlar om atomvinter? Då kan ju en tanke vara att ha en bild på ngt annat kargt. En folktom stadsmiljö t ex. Kpd. Tack för input, broder!❤️🔥 Provade att minska storleken på titeln men jag tänker även att jag måste ta höjd för att folk ska kunna se titeln på SC. På tal om det; supertrist man bara kan ladda upp en bild med sina alster😔 Förra gången hade jag en hel ”baksida” med låtinfo m m som inte gick att använda. Redigerat 15 april av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 15 april Trådstartare Dela Postat 15 april KPD och Kexchoklad på dä då’rå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 15 april Trådstartare Dela Postat 15 april Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.