slejnard Postat 13 april Dela Postat 13 april 😅 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 april Dela Postat 13 april Ja, glatt ska de va! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 april Dela Postat 13 april Pitt i pannan, me sthruhtur! Vigti att följa med i inechålsvötegnin åchschå! 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 13 april Trådstartare Dela Postat 13 april 21 minuter sedan sa Dark Of Light: Ja, glatt ska de va! Ja tindra med ögonen, ungjävlar!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 april Dela Postat 13 april Rökte tre regnbågar 🌈😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 april Dela Postat 13 april Smakade delikat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 april Dela Postat 13 april Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 april Dela Postat 13 april 40 minuter sedan sa slejnard: Rökte tre regnbågar 🌈😱 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 april Dela Postat 13 april Do pehöve inte haschisch vör at bli lykli! D räcker me et lykat hjemchåntår! Några chyllår, me permar. Ett chålslag. Påstitt lappen. Do kan jymma i chåntår åkchså. Gör några permar rikti tonga. Med rekninga till echsempel. Lägg dåm längst ner åch lyft dåm åpp till åversta chylla! Pra jympas! Tjöp 1000 sidår A fira papper och använd chålslag på alla. Pra jympass! Lägg ner drågerna och skaffa chemchåntår! Åch pitt i pannan på freda! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 april Dela Postat 13 april Åch sthruhtur! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 april Dela Postat 13 april De e miche vigti! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 april Dela Postat 13 april Apråpå det, var är Micke? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 april Dela Postat 13 april Chan char skaffa chemchåntår! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 april Dela Postat 13 april Joråsåatte. Litt jobb imorn. Ska ändå helga vilodagen tänkte jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 april Dela Postat 13 april Vilojobb ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 april Dela Postat 13 april I din chemchåntår!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 13 april Dela Postat 13 april Nu är du lite otydlig tycker jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 april Dela Postat 14 april 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 april Dela Postat 14 april Jobbelijobb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 14 april Dela Postat 14 april 9 timmar sedan sa Fidden: Nu är du lite otydlig tycker jag. chem-chån-tår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 april Dela Postat 14 april Lite som när man pratar lite högre och lite långsammare med någon som inte kan språket, som att det skulle hjälpa. Men nu tror jag att jag fattar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 april Dela Postat 14 april Jobbat klart för idag 😃👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 april Dela Postat 14 april Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 april Dela Postat 14 april Grillen är tänd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 april Dela Postat 14 april 😎🌞 https://sverigesradio.se/artikel/2240860 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 14 april Trådstartare Dela Postat 14 april Hoppla! Jaha ja, 2008 alltså. Jag är hopplöst efter min samtid🤷🏻♂️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 april Dela Postat 14 april Ja det är bra längesen man spelades i radion. Den och RnR Music har varit veckans färsking. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 april Dela Postat 14 april Se där ja. Själv har man aldrig varit radioaktiv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 14 april Dela Postat 14 april Det var länge sedan man var radioaktiv. Någonstans runt 90-talet tror jag på någon lokal station. Inte många µSv kvar. Halveringstiden för hårdrock är brutal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 april Dela Postat 14 april Det är ju strålande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.