Fidden Postat 10 april Dela Postat 10 april Kul! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 april Dela Postat 10 april Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 april Dela Postat 10 april (redigerat) På tal om besvikelser, varför finns det inte en liten kompakt input-box med 8 extra inputs via adat? Det mesta jag hittar är flashiga omvandlare och både in och out, placerade i en alldeles för stor lådda. Vill ju bara ha 8 inputs i halvrackformat... 😕 Redigerat 10 april av Fidden Besvikelsen var PTn alltså, inget annat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 april Dela Postat 10 april Tycker PTn var fin. Lite enkel kanske men. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 april Dela Postat 10 april 7 minuter sedan sa slejnard: Cool ju! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 april Dela Postat 10 april Titta där! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 april Dela Postat 10 april Ja videon vart ju ändå bra med små medel. Neosus tipsade om nån sida. Ska använda den mer! Snygga nya grejer i musiken också. Vart en ny dimension. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 april Dela Postat 10 april Vart pepp på mer disco! 💃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 april Dela Postat 10 april Grym blues musikant! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 april Dela Postat 10 april Ska kolla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 april Dela Postat 10 april (redigerat) 2 timmar sedan sa Fidden: På tal om besvikelser, varför finns det inte en liten kompakt input-box med 8 extra inputs via adat? Det mesta jag hittar är flashiga omvandlare och både in och out, placerade i en alldeles för stor lådda. Vill ju bara ha 8 inputs i halvrackformat... 😕 Kollat vidare. Finns ett par alternativ. Antingen använda en motu ultralite mk5 i stand alone-läge (sjukt slöseri) eller satsa på den halvkompakta Evo sp8. Men 5000 spänn för några extra in och ut? Nä. Paulo Roberto fick säkert en mycket bättre deal. Redigerat 10 april av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 april Dela Postat 10 april Kanske läge fråga i storforat? Kan tyvärr inte hjälpa dig. Har du kollat in Behringer x18 air nånting? De kommer i typ ett rackformat utan display. Vi har ett x32 producer i smäkk. 16 micpreamps. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 april Dela Postat 10 april https://www.thomann.de/se/behringer_x_air_xr18.htm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 april Dela Postat 10 april Nä jag pratar bara för mig själv. Och den där var varken kompakt eller ADAT. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 april Dela Postat 10 april Det finns ju en sådandär https://www.thomann.de/se/behringer_ada_8200_ultragain.htm Men jag vet inte hur bra den är! Är lite rädd för Behringer.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 april Dela Postat 10 april 3 minuter sedan sa Fidden: Nä jag pratar bara för mig själv. Och den där var varken kompakt eller ADAT. Nog var det väl ändå till att vara kräsen! 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 april Dela Postat 10 april 1 minut sedan sa Neosus: Det finns ju en sådandär https://www.thomann.de/se/behringer_ada_8200_ultragain.htm Men jag vet inte hur bra den är! Är lite rädd för Behringer.. var inte rädd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 april Dela Postat 10 april 10 minuter sedan sa Neosus: Det finns ju en sådandär https://www.thomann.de/se/behringer_ada_8200_ultragain.htm Men jag vet inte hur bra den är! Är lite rädd för Behringer.. Jag också. Men jag beställde en behringerkompressor igår, det är därför nästa grej måste vara liten. Har ont om yta nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 april Dela Postat 10 april 20 minuter sedan sa slejnard: Nog var det väl ändå till att vara kräsen! 😃 Ja, men tack för tipset ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 april Dela Postat 10 april 3 minuter sedan sa Fidden: Ja, men tack för tipset ändå. Ja det blev så jag började kolla på en massa villhövergrejer också. Softubes mixerconsole verkar frän bla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 april Dela Postat 10 april Bättre lyssning är nog nästa grej för mig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 april Dela Postat 10 april Mitt nästa inköp är en tv... Väntar bara på en rea. Min nuvarande är snart byxmyndig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 april Dela Postat 10 april Ooooh, och mitt ljudkort blir fjortis om en månad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 april Dela Postat 10 april Men det har jag inga planer på att byta ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 april Dela Postat 11 april Funk he så funk he. Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 april Dela Postat 11 april 🌧️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 april Dela Postat 11 april 🌞 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 april Dela Postat 11 april Blåser dock. Ute! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 april Dela Postat 11 april Idag ska jag luncha med Lasse så ni vet. Lasse är en barndomskompis som numera bor i Småland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 april Dela Postat 11 april Mätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.