Jump to content
Annons

OX Stomp


-CM-

Recommended Posts

Är det någon här som har provat Universal Audios nya högtalarsimulator, OX Stomp än?

Jag beställde en direkt när de gick att förhandsbeställa, eftersom jag varit nyfiken på deras OX Box, men aldrig köpt någon dels på grund av priset, men också på grund av det som skrivits om den inbyggda reaktiva lasten. OX Stomp är i stort sett samma sak som OX Box fast utan reaktiv last och till en tredjedel av priset, så eftersom jag redan har en Suhr Reactive Load, så passar OX Stomp mig perfekt, om den nu bara låter bra. 

Jag har inte haft så mycket tid att testa den ännu, men redan efter lite snabbt provande, så får jag känslan att den är klart bättre än allt annat jag provat. Om den är tillräckligt bra för det jag vill göra vet jag inte än, men den verkar lovande. Jag har bara provat lite snabbt med två olika Marshall fyrhåls-toppar via en Suhr Reactive Load rakt in i studions monitormixer och ett par närfältare och det vore kul att höra vad andra har för intryck av den, inte minst med Marshall-toppar (Super Lead, Lead and Studio Vintage 20H etc )eftersom de verkar var de svåraste att hitta en lämplig cab-sim för. 

Redigerat av -CM-
Rättning av stavning och skrivfel.
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...