L_E_D Posted February 17 Report Share Posted February 17 Tänkt att få kvinnlig sång https://soundcloud.com/user-862550928-832789479/nordic_ice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flizzaff Posted February 18 Report Share Posted February 18 Bra ljud. Bra mix och så vidare. 5 av 5 i betyg. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NaezT Posted February 19 Report Share Posted February 19 håller med @Flizzaff - bra mix och ljud. #scritti synthwave är en bra beskrivning. Bra variation på ljudbilden - jag har lite svårt att bedöma helheten när jag inte hör melodin och sången. Det är bra backgrund helt klart ! Ska bli kul att höra den med sång! /K Link to comment Share on other sites More sharing options...
L_E_D Posted February 20 Author Report Share Posted February 20 (edited) 18 timmar sedan sa NaezT: håller med @Flizzaff - bra mix och ljud. #scritti synthwave är en bra beskrivning. Bra variation på ljudbilden - jag har lite svårt att bedöma helheten när jag inte hör melodin och sången. Det är bra backgrund helt klart ! Ska bli kul att höra den med sång! /K Tack för lyssning och kommentar. Uppskattas! Edited February 20 by L_E_D Link to comment Share on other sites More sharing options...
L_E_D Posted February 28 Author Report Share Posted February 28 Nu uppdaterad med röst och gitarr 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flizzaff Posted February 28 Report Share Posted February 28 Mycket bra. Vore kul att höra med kvinnlig sång; text och hela konkarongen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
L_E_D Posted February 28 Author Report Share Posted February 28 1 timme sedan sa Flizzaff: Mycket bra. Vore kul att höra med kvinnlig sång; text och hela konkarongen. Denna blir utan hela konkarongen 🙂 Känns som den gör sig bättre som instrumental med röstinslag istället för en fullfjädrad "extra allt" med sång. Tack för att du lyssnar! 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts