kirtaphus Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Spelar progressiv rock/metall (instrumental) än så länge! 😳
_johnny_ Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Då är det alltså jag som står för Rockabillyn då.... Gött! 😱
Umemagnus Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Lirar nyckelharpa, så det blir mest folkmusik, men lite metal, å horrorcore hinner man också med...
IDF Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 (redigerat) Då är det alltså jag som står för Rockabillyn då.... Gött! 😱 najs e det!!! jag har lirat lite sånt i mina dagar me.. fast lite mer åt surfhållet..!! edit: chiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill!! Redigerat 1 september 2006 av IDF
hajjen Postat 2 september 2006 Postat 2 september 2006 Det är väl kläderna som styr vilken genre musiken tillhör... eller har jag fått det om bockfoten?
sixties Postat 2 september 2006 Postat 2 september 2006 (redigerat) Vem kämpar för att upprätthålla proggen, osv, osv... Håller faktiskt på med ett progg projekt. ska försöka spela in lite okändare progglåtar, har hittat flera bra, i 77-punk stil (typ Gbg Sound, Ebba Grön). annars är det ju 60-tals pop/rock, Garage punk som jag gillar mest så det är det jag helst vill göra, med mycke farfisa orgel. gör gärna låtar i Ramones stil också. har massor av idéer och projekt som jag vill göra men tiden räcker inte till. Redigerat 2 september 2006 av sixties
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.