Peder Postat 6 maj 2005 Postat 6 maj 2005 (redigerat) Hej! Försöker spela in filtersvepen jag åstadkommer med "Cutoff"-reglaget i Kontakt 1.5 utan att lyckas! Har prövat alla möjliga kombinationer av att markera "write"-knapp i Midi-fönster respektive i Kontakt samt haft på/av "REC" när jag spelar in (och upp)! Hur gör man? MVH-Peder Redigerat 6 maj 2005 av Peder
Majken Postat 6 maj 2005 Postat 6 maj 2005 Aktivera W när du spelar in, för Write Automation Och aktivera R när du spelar upp, för Read Automation Alltså, öppna pluggen, tryck in W och spela upp projektet medan du drar i rattar och spakar. Klicka bort W och aktivera istället R, spela upp projektet och automationen kommer att styra rattarna. /Majken
Peder Postat 6 maj 2005 Trådstartare Postat 6 maj 2005 (redigerat) Hej! Tack! (Hmmmen det var så jag trodde att man gjorde och det funkade inte men, jag prövar igen - skam den som ger sig (... sa killen med tomma ölglaset han med ren viljekraft önskar kunna fylla, så han sluter sina ögon och hoppas, hoppas... MVH-Peder Redigerat 6 maj 2005 av Peder
Brynolf Postat 10 maj 2005 Postat 10 maj 2005 Det där problemet har jag också ibland. Det verkar som om inte alla pluggar har stöd för automation. Låter iofs lite bepp om inte NI:s pluggar skulle ha det.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.