Jump to content
Annons

Vad tycker ni om min nya singel?


Recommended Posts

Vad tycker ni om min nya singel?

Skrev den först på svenska, därefter på engelska.

Den svenska versionen har en grym sångare jag känner sjungit in och släppt under sitt eget namn,

den engelska är jag.

All feedback välkommen! 🙂

Finns att strömma på alla plattformar:

Engelska: https://song.link/i/1513347129

Svenska: https://song.link/i/1516545590

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
31 minutes ago, stesson said:

Bra låt! Båda versionerna är bra, men jag föredrar den engelska.

Tack!! Ja många säger detsamma, har själv svårt att förstå varför dock, då han har betydligt bättre sångröst än vad jag har.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Hej! Det är väldigt olika uttryck på sången. Hur låten är producerad/soundet passar bättre till den engelska rösten tycker jag. Gillar introt. Refrängen har bra melodi, men skulle nog vänt på dynamiken vers/refr och haft trummor och ös där istället då det känns som om det är crescendot. 

  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

34 minutes ago, kamisc said:

Hej! Det är väldigt olika uttryck på sången. Hur låten är producerad/soundet passar bättre till den engelska rösten tycker jag. Gillar introt. Refrängen har bra melodi, men skulle nog vänt på dynamiken vers/refr och haft trummor och ös där istället då det känns som om det är crescendot. 

En till som tycker den engelska är bättre alltså. Tack för feedbacken i övrigt, intressant det du nämner med dynamiken, tar med mig det till framtida låtar.

Återigen tack för feedbacken!! Oerhört värdefullt

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...