Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

UPPDATERAD!

Gjorde en lĂ„t ikvĂ€ll som ni gĂ€rna fĂ„r ge feedback pĂ„. Handlar om den femte Ă„rstiden som vi har uppe i Norrbotten 🙂

Har ni förslag pÄ Àndringar?

Redigerat av slejnard
Annons
Postat

Tycker att det lÄter bra! Det enda jag tÀnker pÄ Àr virveln och Àven till viss den hihaten som jag tycker inte riktigt sitter. Tycker att man hör att virveln Àr en sampling. LÄter lite rÄ ocksÄ tycker jag, lite oprocessad typ. Men jag vet inte hur jag hade gjort annorlunda. Bara försökt fÄ till lite mer levande virvelljud typ. Sen tycker jag att hihaten sticker ut lite grann. Lite vass. Men detta Àr verkligen bara detaljer. Allt det andra Àr jÀttebra tycker jag! Snygg mix!

• Gilla 1
Postat

Tack ostfisk! Kul att du gillar det. Tycker det Ă€r svĂ„rt med trummorna. Brukar lĂ€gga dit en spelad cymbal hi-hat o tamburin för att fĂ„ mer liv men blev inte sĂ„ denna gĂ„ng. FrĂ„gan Ă€r om gemene man hör att det Ă€r loopar? Tack för bra feedback 🙂 

Postat
13 timmar sedan, slejnard sÀger:

Tack ostfisk! Kul att du gillar det. Tycker det Ă€r svĂ„rt med trummorna. Brukar lĂ€gga dit en spelad cymbal hi-hat o tamburin för att fĂ„ mer liv men blev inte sĂ„ denna gĂ„ng. FrĂ„gan Ă€r om gemene man hör att det Ă€r loopar? Tack för bra feedback 🙂 

Gemene man hör garanterat inte att det Ă€r loopar! Tror du kan vara lugn dĂ€r! "Vanligt folk" hör inte sĂ„nt enligt min erfarenhet. 🙂

• Gilla 1
  • 3 mĂ„nader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.