Utan Namn Postat 29 mars 2004 Trådstartare Dela Postat 29 mars 2004 Hmm, min "studio" heter nog "Lillrummet" för det mesta. Kvarleva från svunna tider då vi bodde någon annanstans o arbetsrummet var ett mycket mindre rum. Nu är ju arbetsrummet lika stort som sovrummet o borde egentligen inte kallas lillrummet längre o blablablabla vad han snackar den där dempa. 😆 Haha! Jo jag märkte att jag läste din text utan att jag "läste".. Det blev att man började tänka på nått annat helt automatiskt 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
volvo (oregistrerad) Postat 30 mars 2004 Dela Postat 30 mars 2004 TurnitOff Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
browno Postat 30 mars 2004 Dela Postat 30 mars 2004 distorion duck studio 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Henrik Andersson Vogel Postat 31 mars 2004 Dela Postat 31 mars 2004 IRITERANDÄ produktioner Grymt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Liza (oregistrerad) Postat 31 mars 2004 Dela Postat 31 mars 2004 Någon som vet vart man kan trycka upp en cool skylt med namnet på?Som man kan hänga på dörren 🙂 Kan fixas.... maila mig så kan jag kanske hjälpa... gör en del sånt själv jag... 😛 lisahenze@msn.com har inget namn.. eller hmm.. den studion jag sitter i heter ju redan nått ju... Orca... men jag vet inte om det räknas, gör det det? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason Postat 31 mars 2004 Dela Postat 31 mars 2004 Reasons to Be Cheerful, Pt. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 31 mars 2004 Dela Postat 31 mars 2004 vad är orca, och vem är lisa henze 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 31 mars 2004 Dela Postat 31 mars 2004 Reasons to Be Cheerful, Pt. 3 Ian Dury, respect! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
robertus Postat 14 april 2004 Dela Postat 14 april 2004 So What! Productions 🙂 (Jag vet att det är en rip-off från Metallicas låt) 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Utan Namn Postat 14 april 2004 Trådstartare Dela Postat 14 april 2004 Någon som vet vart man kan trycka upp en cool skylt med namnet på?Som man kan hänga på dörren 🙁 Kan fixas.... maila mig så kan jag kanske hjälpa... gör en del sånt själv jag... 🙂 lisahenze@msn.com har inget namn.. eller hmm.. den studion jag sitter i heter ju redan nått ju... Orca... men jag vet inte om det räknas, gör det det? 🙂 Hallå, jag mailade dig för typ 3 veckor sen.. varför svarar du inte!? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HoboRec Postat 14 april 2004 Dela Postat 14 april 2004 PRAVDA PRODUKTION Med en lite socialrealistisk doft! /Ulf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rygge Postat 14 april 2004 Dela Postat 14 april 2004 Har en polare här i Linköping som kallar sin studio för HELLSMELL.....namnet uppkom efter lite problem med toa-avloppet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mlordin Postat 14 april 2004 Dela Postat 14 april 2004 Kontoret! Funkar jättebra när frugan eller svärmor ringer och frågar vad man håller på med - "jag sitter på kontoret" Tog faktiskt idén från en bar i Boston som hette "the Office". Efter jobbet drog delar av grabbgänget dit och när respektive ringde så var standardsvaret att man var på "kontoret". /Mats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johan Royen Postat 14 april 2004 Dela Postat 14 april 2004 Har inget namn... The (Paradise) Garage, kanske, eftersom jag har min i garaget. Fast då måste man nästan göra chicago house också... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pappabalkan (oregistrerad) Postat 15 april 2004 Dela Postat 15 april 2004 Jag har ju redan döpt min och satt upp skylt 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sepejens Postat 15 april 2004 Dela Postat 15 april 2004 So What! Productions 😳 (Jag vet att det är en rip-off från Metallicas låt) 🙂 Eller på Miles Davis mäktiga introspår till Kind of blue (en av världens absolut bästa jazz-plattor). Skönt namn iaf 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phod (oregistrerad) Postat 15 april 2004 Dela Postat 15 april 2004 So What! Productions 😳 (Jag vet att det är en rip-off från Metallicas låt) 🙂 Metallicas låt är en rip-off på Anti-Nowhere-League's låt =) Jag är 99.99..% på att de var före. Deras text och framförande är dock aningen mer opolerat och grövre vill jag minnas. Bara mina 25 öre till din studiohistorik 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peppemannen Postat 15 april 2004 Dela Postat 15 april 2004 litet-klädförråd-ombyggtt-till-dator-och-musikrum-med-en-betongvägg-och-två-datorer-STUDION. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 15 april 2004 Dela Postat 15 april 2004 (redigerat) Månbas Beta. (kombinerad studio och kontor fyllt med datorer fyllda med betaversioner av diverse program 😄) Redigerat 15 april 2004 av hackeman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bassman Postat 16 april 2004 Dela Postat 16 april 2004 Soundallot Productions Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
davand Postat 20 april 2004 Dela Postat 20 april 2004 LoFi prod. Heter min studio! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Musiker Postat 21 april 2004 Dela Postat 21 april 2004 Fireworks studio Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 21 april 2004 Dela Postat 21 april 2004 Jättemedia (i folk mun även kallad) GROTTAN , det heter vår studio.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.