Jump to content
Annons

Namn på din studio?

Utan Namn

Recommended Posts

Hmm, min "studio" heter nog "Lillrummet" för det mesta. Kvarleva från svunna tider då vi bodde någon annanstans o arbetsrummet var ett mycket mindre rum. Nu är ju arbetsrummet lika stort som sovrummet o borde egentligen inte kallas lillrummet längre o blablablabla vad han snackar den där dempa.

😆

Haha! Jo jag märkte att jag läste din text utan att jag "läste".. Det blev att man började tänka på nått annat helt automatiskt 😄

Dela på andra sajter

Annons
Liza (oregistrerad)
Någon som vet vart man kan trycka upp en cool skylt med namnet på?

Som man kan hänga på dörren 🙂

Kan fixas.... maila mig så kan jag kanske hjälpa... gör en del sånt själv jag... 😛

lisahenze@msn.com

har inget namn.. eller hmm.. den studion jag sitter i heter ju redan nått ju... Orca... men jag vet inte om det räknas, gör det det? 😳

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
Någon som vet vart man kan trycka upp en cool skylt med namnet på?

Som man kan hänga på dörren  🙁

Kan fixas.... maila mig så kan jag kanske hjälpa... gör en del sånt själv jag... 🙂

lisahenze@msn.com

har inget namn.. eller hmm.. den studion jag sitter i heter ju redan nått ju... Orca... men jag vet inte om det räknas, gör det det? 🙂

Hallå, jag mailade dig för typ 3 veckor sen.. varför svarar du inte!? 🙁

Dela på andra sajter

Kontoret!

Funkar jättebra när frugan eller svärmor ringer och frågar vad man håller på med - "jag sitter på kontoret" :rolleyes:

Tog faktiskt idén från en bar i Boston som hette "the Office". Efter jobbet drog delar av grabbgänget dit och när respektive ringde så var standardsvaret att man var på "kontoret".

/Mats

Dela på andra sajter

phod (oregistrerad)
So What! Productions  😳  (Jag vet att det är en rip-off från Metallicas låt) 🙂

Metallicas låt är en rip-off på Anti-Nowhere-League's låt =) Jag är 99.99..% på att de var före. Deras text och framförande är dock aningen mer opolerat och grövre vill jag minnas.

Bara mina 25 öre till din studiohistorik 🙂

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.