Jump to content
Annons

Namn på din studio?


Utan Namn

Recommended Posts

Hmm, min "studio" heter nog "Lillrummet" för det mesta. Kvarleva från svunna tider då vi bodde någon annanstans o arbetsrummet var ett mycket mindre rum. Nu är ju arbetsrummet lika stort som sovrummet o borde egentligen inte kallas lillrummet längre o blablablabla vad han snackar den där dempa.

😆

Haha! Jo jag märkte att jag läste din text utan att jag "läste".. Det blev att man började tänka på nått annat helt automatiskt 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Liza (oregistrerad)
Någon som vet vart man kan trycka upp en cool skylt med namnet på?

Som man kan hänga på dörren 🙂

Kan fixas.... maila mig så kan jag kanske hjälpa... gör en del sånt själv jag... 😛

lisahenze@msn.com

har inget namn.. eller hmm.. den studion jag sitter i heter ju redan nått ju... Orca... men jag vet inte om det räknas, gör det det? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Någon som vet vart man kan trycka upp en cool skylt med namnet på?

Som man kan hänga på dörren  🙁

Kan fixas.... maila mig så kan jag kanske hjälpa... gör en del sånt själv jag... 🙂

lisahenze@msn.com

har inget namn.. eller hmm.. den studion jag sitter i heter ju redan nått ju... Orca... men jag vet inte om det räknas, gör det det? 🙂

Hallå, jag mailade dig för typ 3 veckor sen.. varför svarar du inte!? 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Kontoret!

Funkar jättebra när frugan eller svärmor ringer och frågar vad man håller på med - "jag sitter på kontoret" :rolleyes:

Tog faktiskt idén från en bar i Boston som hette "the Office". Efter jobbet drog delar av grabbgänget dit och när respektive ringde så var standardsvaret att man var på "kontoret".

/Mats

Link to comment
Dela på andra sajter

phod (oregistrerad)
So What! Productions  😳  (Jag vet att det är en rip-off från Metallicas låt) 🙂

Metallicas låt är en rip-off på Anti-Nowhere-League's låt =) Jag är 99.99..% på att de var före. Deras text och framförande är dock aningen mer opolerat och grövre vill jag minnas.

Bara mina 25 öre till din studiohistorik 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...