Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Posted (edited)

Jag var där sist (var det ett eller två år sen?) och jag är garanterat där på lördag igen! Tyvärr så har de sämst mellansnack, så jag hoppas de håller käften och spelar lite fler låtar istället.

Edited by browno
Posted

Jag var på fryshuset sist dem spelade där, något eller några år sedan... Det ägde och vill så himla gärna dit på lördag, men det är ju sista april!? Sämst datum! 😛 Blir helt galen...

Guest Harman
Posted

Konserten var riktigt bra men inte lika bra som sist när dom var i sverige. Då var jag i göteborg och det var mer stämning på studentkåren där.

Blev riktigt lack på alla fulla typer som bara förstör. På högerflanken långt fram blev det ju ett litet bråk på grund av alkohol. Idiotiskt. Var är det för mening att vara full på en konsert? Det förstör ju bara för varenda en som inte är det.

Men övrigt var konserten bra men det var inte lika bra som första gången man såg dom.

Posted
Konserten var riktigt bra men inte lika bra som sist när dom var i sverige. Då var jag i göteborg och det var mer stämning på studentkåren där.

Blev riktigt lack på alla fulla typer som bara förstör. På högerflanken långt fram blev det ju ett litet bråk på grund av alkohol. Idiotiskt. Var är det för mening att vara full på en konsert? Det förstör ju bara för varenda en som inte är det.

Men övrigt var konserten bra men det var inte lika bra som första gången man såg dom.

håller med stog också på högerflanken och det var ju ganska stökigt p.g.a alkohol

men somsagt en jäkligt bra konsert och förbanden var bra särskillt lawrens arms

Guest Harman
Posted

Jo det är trist när det är sådant. Men konserten var go ialla fall.

Posted
finns väl gott om tid att supa både före och efter 😆

Fanns inte så mycket tid före och efter när man hade planer planerade och inte bor i Sthlm utan bor 20 mil norrut ;P hehe