Gäst Postat 8 april 2016 Postat 8 april 2016 (redigerat) Vad du tjatar. 😮 Dessutom jiddrar han med mig. Redigerat 8 april 2016 av DenGode
slejnard Postat 8 april 2016 Postat 8 april 2016 Yo 😎 Blir te å luncha på Clarys 🥰 Har nu tandläkarrena tänder inga hål 😄 825kr med ny tandborste 😑
Dark Of Light Postat 8 april 2016 Postat 8 april 2016 Yo 😎 Blir te å luncha på Clarys 🥰 Har nu tandläkarrena tänder inga hål 😄 825kr med ny tandborste 😑 Hur ren är din tandläkare? Har du verkligen tittat överallt? Hade en kvinnlig tandis en gång i tiden som jag fick en bra kontakt med, rätt så flirtig donna. Lite skämtsam attityd. Mycket snack om olika munsug eller tandställningar. Hon la ofta sin hand på mitt skrev lite diskret sådär under det lilla bordet med alla grejor lite lämpligt placerat över. Det blev inget djupare men kunde lätt blivit. Ja, djävlar... ☺️ Kpd?
slejnard Postat 8 april 2016 Postat 8 april 2016 Lågtempererad högrev med rostad potatis Madeira å beasås. Äppelpaj efteråt. Sa jag att de va gott å jag blev mätt 😮 lätt värt 85kr!
Naymari Postat 8 april 2016 Postat 8 april 2016 [...] Hon la ofta sin hand på mitt skrev lite diskret sådär under det lilla bordet med alla grejor lite lämpligt placerat över. Det blev inget djupare men kunde lätt blivit. Ja, djävlar... ☺️ [...] Om nu detta är sant, är det sjukt oproffsigt. 😱 Snart helg vänner!
Dark Of Light Postat 8 april 2016 Postat 8 april 2016 Detta är sant och det växte fram under en tid men ja, högst oproffsigt... men kul.
slejnard Postat 8 april 2016 Postat 8 april 2016 Jepp helg! E gott! Jepp helg! E gott! Jepp helg! E gott!
Gäst Postat 8 april 2016 Postat 8 april 2016 En gång när jag var hos tandläkarn, kvinnlig, var det ett program om dildos på radion. Det tyckte jag var tillräckligt pinsamt.
Dark Of Light Postat 8 april 2016 Postat 8 april 2016 (redigerat) Det där var ju så djävla dåligt så jag var tvungen att kolla om det var på riktigt. 😳 Det var det... ... samt den heta uppföljaren: Redigerat 8 april 2016 av Dark Of Light
Naymari Postat 8 april 2016 Postat 8 april 2016 Jag ska vara ledig i helgen för en gångs skull. Jobbat 14h om dagen nu i 2 veckor straight. Spenderar helgen med tösen min. ☺️
slejnard Postat 8 april 2016 Postat 8 april 2016 Härligt nay 🥰 Nu har nån varit å spelat in sång här. Gick undan. 6 låtar på två timmar
Dark Of Light Postat 8 april 2016 Postat 8 april 2016 Ett skelett gick in i en bar och beställde en öl och en mopp.
Recommended Posts