Jump to content
Annons

Det är tråkigt att söka en sångare men här den senaste låten.


TripMan

Recommended Posts

Det är tråkigt att söka en sångare men här den senaste låten.

Jag skriver pop, rock, balader, club musik och mina bästa låtar är inte ute på grund av att jag söker sångare med rätt karaktär på rösten och det är inte lätt att hitta tyvär.

Man har inget att visa upp man gör en liten club låt med några vocal samplingar mest på skoj sedan när man frågar någon som sjunger förstår dom inte vad man vill. Helt omöjligt att hitta någon att samarbeta med. Som att visa upp punk musik sedan be någon sjunga en trubadur låt.

Sångare sökes med rätt röst karaktär gärna färgad inte bra på att sjunga men inte dålig heller men med rätt karaktär på rösten för att göra bra musik.

Några ideer om hur man kan få tag i någon även mot en mindre betalning för jobbet.

Play >> https://open.spotify...PNVDIcgGvsJbqP9

😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Vilken typ av karaktär är det du söker? Är bra om du kan ge lite mer konkreta direktiv. Ge exempel på låtar med sångare av den karaktären du letar efter.

Att säga att du söker en sångare av rätt karaktär är som att ha en restaurang och fråga efter en kock som gör rätt mat för restaurangen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bred röst typ Rihanna en del röster funka bra till en viss typ av musik så Rihanna är väl ett bra val funkar till modern pop m.m black soul voice är interessant även Zara Larsson hon har en bra röst men för dåliga låtar det hade varit kanon med Zara.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...