Jump to content
Annons

Ny låt för barn - Hjälp - No Poo Only Pee


NO10K

Recommended Posts

Hej på er!

Tänkte be er med barn att lyssna på denna. Gillar de? Gillar du? Hrm...njae, om du gillar vettifan men dina ungar kanske 😉

Tack på förhand!

PS. Släpps i dagarna via Spinnup. Nu kan de bara lyssna på YouTube och Soundcloud.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej på er!

Tänkte be er med barn att lyssna på denna. Gillar de? Gillar du? Hrm...njae, om du gillar vettifan men dina ungar kanske 😉

Tack på förhand!

https://www.youtube.com/watch?v=WvouVUj65Hw

PS. Släpps i dagarna via Spinnup. Nu kan de bara lyssna på YouTube och Soundcloud.

Ångrar lite att jag kollade videon för jag vet inte vad jag ska säga? Inte alls dumt, men i vilket sammanhang är den tänkt. Ni skriver låt för barn. Har ni fler låtar som är tänkta för barn? Ska den va för barn behöver den nog en riktigt bra, rolig video.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej DG,

Var nog lite luddig. Vore kul att höra vad ni aktiva här på forumet tycker och kanske ännu hellre vad era barn tycker 🙂

Sammanhanget är att testa av bäringen bland barn för att följa upp med en riktig musikvideo. Sonderar nu intresse med olika samarbetspartners kring marknadsföring.

Vad gäller produktionen ville jag göra något gladpoppigt som barn kan tycka om och sjunga med i.

/J

PS. Den finns på Spotify också nu. Spinnup är snabba 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...