Jump to content
Annons

(Göteborg) Musiker sökes till studioinspelning av ny låt.


HonkyTonkin

Recommended Posts

Hej alla.

Jag söker musiker till en studioinspelning av en ny låt. Jag är ute efter det mesta faktiskt, har inte riktigt bestämt mig än för vilka instrument som skall vara med i låten och behöver testa mig fram lite för att se vad som funkar ihop med vad.

Här är den första låten från min akustiska demo.

https://soundcloud.com/sabrina-mitra/i-am-the-sea

Är du intresserad av att vara med så skicka mig ett pm, skriv vad det är för instrument du spelar så talar vi vidare på pm.

Redigerat av HonkyTonkin
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Om du skulle önska elektroniska inslag (synthar av olika slag) så kan jag vara intresserad av att lägga något sådant på om jag får feeling.

(om du känner att du skulle vilja ha det alltså)

kan väll lägga till också att jag spelar gitarr å spelar/spelat i en rad band tidigare.

Redigerat av fortoday
Link to comment
Dela på andra sajter

AtoneMusic (oregistrerad)

Hej. Jag hjälper gärna till att göra produktionen bättre och kanske bidra med något. Bor dock inte nära göteborg men skype finns alltid 😄 Älskar din röst 😄 :D BTW jag gillar verkligen att göra accustiskt och skriva lyrics.

Min soundcloud :

Men skicka PM om du är intreserad 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du skulle önska elektroniska inslag (synthar av olika slag) så kan jag vara intresserad av att lägga något sådant på om jag får feeling.

(om du känner att du skulle vilja ha det alltså)

kan väll lägga till också att jag spelar gitarr å spelar/spelat i en rad band tidigare.

Jag är tyvärr inte intresserad av elektroniska inslag men tack för att du visar intresse! Mvh

Hej. Jag hjälper gärna till att göra produktionen bättre och kanske bidra med något. Bor dock inte nära göteborg men skype finns alltid 😄 Älskar din röst 😄 :D BTW jag gillar verkligen att göra accustiskt och skriva lyrics.

Min soundcloud : https://soundcloud.com/jakob-atone

Men skicka PM om du är intreserad 😄

Tack för de fina orden! Jag har nog produktionsdelen täckt! Mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...

Hej alla.

Jag söker musiker till en studioinspelning av en ny låt. Jag är ute efter det mesta faktiskt, har inte riktigt bestämt mig än för vilka instrument som skall vara med i låten och behöver testa mig fram lite för att se vad som funkar ihop med vad.

Här är den första låten från min akustiska demo.

https://soundcloud.com/sabrina-mitra/i-am-the-sea

Är du intresserad av att vara med så skicka mig ett pm, skriv vad det är för instrument du spelar så talar vi vidare på pm.

Jag kan lira in trummor på distans om det är intressant. Hör av dig på mail: m.peterssomusic@gmail.com isåfall.

https://www.facebook.com/PPDrumStudio

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Hej!

(Live från release-konsert)

(Så ser du mer hur jag ser ut också om detta är av nyfikenhet, jag gör stämma på ref och kör tredje versen)

Jag heter Renate Rubini och är en Norsk artist som numera bor i Göteborg!

Gjort musik i flera olika genrer, bland annat Svensk/Norsk rap med Timbuktu & Promoe, släppt flera singlar och EP i både Norge och England i soul/pop och house, släppte mitt debutalbum Sometimes (soul/jazz) med kompositören Runar Andersen.

Samarbetat med Datmusic i Norge vilket resulterade i Mamacitas - Skitzo.

Har mycket material och idéer liggandes (mestadels inom soul/pop med lite rock influenser i några låtar.) Då jag släppt allt i Norge och England har dom länderna ensamrätt på materialet gällande Spotify men en del finns på Wimp, länkar till lite olika låtar nedan.

Hade varit kul med samarbete då jag är hyfsat nyinflyttad

Vid intresse når du mig på denna mailen nedan

rubinibooking@mail.com

Renaterubini.com

Med Vänliga Hälsningar

Renate Rubini

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...