Jump to content
Annons

Kasstade mig in i forumet i helgen


Nikolaus

Recommended Posts

Hej!

Väldigt bra forum jag stötte på. Har redan hunnit pröva det.

Mitt namn är Nikolaus von Knorring. Jag är 24år och bor i Västerås. Till vardags är jag student och läser energiteknik. Senaste tiden har musiken vuxit allt mer i mitt liv vilket jag naturligtvis njuter av. Främst är jag artist. Sångare och gitarrist men också låtskrivare. I detta forum hoppas jag möta nya intressanta personer att sammarbeta med för att ta er och mig själv med på nya stora kliv inom musiken.

/Nicko

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ja man har ju inte råd att först göra demo sen göra singel. så då blev de ett steg istället 😛

"Anneli Rydahl" ? Ja kan det vara i samband med Indien? Vi kom nyligen hem från två månaders inspelning och promotion resa dit. Kolla hennes hemsida, den kanske hjälper dig att minnas.

www.annelirydahl.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja man har ju inte råd att först göra demo sen göra singel. så då blev de ett steg istället  :rolleyes:

"Anneli Rydahl" ? Ja kan det vara i samband med Indien? Vi kom nyligen hem från två månaders inspelning och promotion resa dit. Kolla hennes hemsida, den kanske hjälper dig att minnas.

www.annelirydahl.com

Njaaääee... henne känner jag inte, måste ha förväxlat någon eller något. 😲

Men alltså det där med "status: singel".. jag trodde du menade att DU var SINGEL! Mer kul så juh. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

BTW.. jag är sopa på namn, men "Anneli Rydahl".. var har jag hört det innan? :rolleyes:

Ähh din sopa.. 😲 Anneli Rydé är det du tänker på

Välkommen hit Von Knorring.. är du av adlig släkt?

Ovanligt efternamn iaf

Link to comment
Dela på andra sajter

BTW.. jag är sopa på namn, men "Anneli Rydahl".. var har jag hört det innan? 😳

Ähh din sopa.. 😆 Anneli Rydé är det du tänker på

Välkommen hit Von Knorring.. är du av adlig släkt?

Ovanligt efternamn iaf

Här har vi ett bra exempel på när denna smiley används: 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Tack alla för era varma välkomnanden!

>>demoniqus<< Ointroducerad adel då man nån gong på 1800-talet tyckte det var för dyrt att betala avgiften för att vara inskriven i riddarhuset. Så någon godsägare eller baron är jag inte utan bara en av oss alla. 😳

>>herwhisper<< Tack för komentarerna. Tycker det är svårt att mixa och spela in i huvudtaget därför uppskattar jag dina komentarer mycket.

>>addic59 och djonas<< Måste säga att jag faller lätt för eran musik sedan mina dar i hårdrocksband.

Redigerat av Nikolaus
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Väldigt bra forum jag stötte på. Har redan hunnit pröva det.

Mitt namn är Nikolaus von Knorring. Jag är 24år och bor i Västerås. Till vardags är jag student och läser energiteknik. Senaste tiden har musiken vuxit allt mer i mitt liv vilket jag naturligtvis njuter av. Främst är jag artist. Sångare och gitarrist men också låtskrivare. I detta forum hoppas jag möta nya intressanta personer att sammarbeta med för att ta er och mig själv med på nya stora kliv inom musiken.

/Nicko

Hoj och välkommen!

Du råkar inte ha en trummisbrorsa/släkting som spelat med en viss svensk gitarrhälte? (tänkte på det ovanliga efternamnet)

Link to comment
Dela på andra sajter

Du råkar inte ha en trummisbrorsa/släkting som spelat med en viss svensk gitarrhälte? (tänkte på det ovanliga efternamnet)

Jag är inte så nära släkt med Micke som brorsa. Men på lite avlägsnare håll ja.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du råkar inte ha en trummisbrorsa/släkting som spelat med en viss svensk gitarrhälte? (tänkte på det ovanliga efternamnet)

Jag är inte så nära släkt med Micke som brorsa. Men på lite avlägsnare håll ja.

Där ser man...

Du råkar inte ha någon släkt här uppe i Falun/Dalarna också? (släktspionage på KGB nivå)

Link to comment
Dela på andra sajter

Du råkar inte ha en trummisbrorsa/släkting som spelat med en viss svensk gitarrhälte? (tänkte på det ovanliga efternamnet)

Jag är inte så nära släkt med Micke som brorsa. Men på lite avlägsnare håll ja.

...Ted? Eller Anna...? 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Stinkey (oregistrerad)

Detta är det bästa forumet på nätet, här får du reda på allt du behöver veta och ganska mycket till. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...