Jump to content
Annons

Låt oss hjälpa varandra sprida vår musik och skapa en fanbase!


illerrre

Recommended Posts

Vi är många här som har problem att nå ut med våran musik, inte bara jag. Vi sitter alla i samma båt så varför inte hjälpa varandra så mycket som möjligt? Tanken är att vi sprider varandras musik på facebook och gillar varandras artistsidor. Fullt förståeligt är det att man inte vill dela musik som konkurrerar med ens egen, men tanken här är att vi bara delar varandras musik om vi båda är överrens. Det underbara med detta koncept är att du antagligen har vänner som inte gillar din stil av musik, men som gillar min och jag har vänner som inte gillar min stil av musik men som gillar din. Detta är en win-win situation.

Såhär kommer det att fungera:

Jag börjar med att nedan skriva vad jag vill ha delat, min aristsida på facebook och min vanliga facebook. Jag kan välja en eller flera låtar. Ett par olika låtar är att föredra då vi alla gillar olika och du kanske har en låt som jag gillar skarpt medan du har en annan som jag inte gillar alls. Om du känner att någon av mina låtar är bra nog så citerar du mig och skriver dina låtar, din artistsida och din vanliga facebook. Gillar jag det så citerar jag dig igen och skriver bara okej eller liknande så att vi båda vet att vi är överrens och sedan blir vi vänner på facebook, gillar varandras aristsida och delar den låt vi gillade.

Att bli vänner på facebook är ett sätt för att inte kunna missbruka "systemet". Dock vill jag väl inte tro att det ska hända här så om det av någon anledning är jättesupderduperjobbigt för någon att bli vänner på facebook så skippa det.

Tanken är att denna tråd ska hålla levandes och så fort vi släpper en ny låt kan vi göra ett inlägg i tråden antingen genom att då citera något befintligt som man vill byta med eller bara skapa ett helt nytt inlägg och vänta på att någon citerar dig för bytesförslag.

Eftersom jag nu blir först med att skriva och du inte skulle känna att det jag har är något du vill dela vidare så citerar du inte utan skapar bara ditt egna inlägg med låt/låtar, artistsida och vanlig facebooksida. För enkelhetensskull så ingen råkar citera hela detta långa inlägget så postar jag mitt i ett inlägg nu direkt under.

För att göra detta så översiktbart som möjligt så är mitt förslag att vi inte skriver något annat i tråden. Har ni förslag på förbättringar ser jag hellre att vi tar det via PM eller att det skapas en ny tråd för att diskutera denna tråden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Link to comment
Dela på andra sajter

Delar dig illerrre.. ok?

Absolut! Förök följa reglerna bara så det inte slutar med kaos i tråden om den nu blir så stor som vi såklart hoppas på! Cocaine är grym, men jag väntar ett par timmar med att dela för att det inte ska bli spam så att mina vänner hinner uppmärksamma Jambrains låt.

Edit: Fixat nu

Redigerat av illerrre
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 4 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...