Utan Namn Posted April 9, 2005 Share Posted April 9, 2005 LÅTNAMN: Subculture ARTIST/GRUPP: Lhucid GENRE: goa/psy trance (?) LÅTLÄNGD: 7.49 KOMPOSITÖR: Lhucid PRODUCENT: Lhucid EV. MEDVERKANDE: Nej INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: Mp3 STORLEK: 14,3 mb STATUS: Färdig låt LÅTLÄNK: Tanka här! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vender Posted April 9, 2005 Share Posted April 9, 2005 riktigt skön låt, men försök att fixa lite mer varierande trumloopar, o lite mer aggresiv melodi... den låter för snäll 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Utan Namn Posted April 9, 2005 Author Share Posted April 9, 2005 riktigt skön låt, men försök att fixa lite mer varierande trumloopar, o lite mer aggresiv melodi... den låter för snäll 🙂 Tack. Men tanken är att den ska vara lite snäll.. Och lite glad kanske.. 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Con-bah Posted April 9, 2005 Share Posted April 9, 2005 Det här e bra 🙂 Ljudmässigt kan jag inte klaga mycket men det e en ganska tam bassline. Trevligt sound, lite detaljer som jag tycker påminner om Electro Sun (In my dream, Stretch, för o nämna några).. Sjukt skön melodi som smyger in runt 7:00 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Utan Namn Posted April 10, 2005 Author Share Posted April 10, 2005 Det här e bra 😠Ljudmässigt kan jag inte klaga mycket men det e en ganska tam bassline. Trevligt sound, lite detaljer som jag tycker påminner om Electro Sun (In my dream, Stretch, för o nämna några).. Sjukt skön melodi som smyger in runt 7:00 🙂 Hehe tack 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Utan Namn Posted April 10, 2005 Author Share Posted April 10, 2005 Nämen oj.. 🙂 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLC-trax Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 Låter helt ok.. efter ett par minuter e det väl snarare full on än psy tycker jag väl, men det gör ju absolut ingenting. Lite softare än full on kanske. Kanske inget nyskapande men snyggt jobbat ändå. En 4:a för det goda hantverket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndyPandy Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 Bra som alltid! Men efter ett tag får jag känslan av att något fattas! Några sköna pads skulle sitta fint! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cloudsurfer Posted April 14, 2005 Share Posted April 14, 2005 Du skulle pitchat ner bassline'n lite men annars e det en skön inledning. Percsen är lite för ren, liten touch av reberg hade inte vart fel. knorrslingor och riff e sköna. Det är en decent tune grabben, keep on banging. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Utan Namn Posted April 16, 2005 Author Share Posted April 16, 2005 Låter helt ok.. efter ett par minuter e det väl snarare full on än psy tycker jag väl, men det gör ju absolut ingenting. Lite softare än full on kanske. Kanske inget nyskapande men snyggt jobbat ändå. En 4:a för det goda hantverket. Det tackar jag för Link to comment Share on other sites More sharing options...
Utan Namn Posted April 16, 2005 Author Share Posted April 16, 2005 Bra som alltid! Men efter ett tag får jag känslan av att något fattas! Några sköna pads skulle sitta fint! Mmm jag har lite problem med att få till sköna pads.. Måste lära mig. Tack 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Utan Namn Posted April 16, 2005 Author Share Posted April 16, 2005 Du skulle pitchat ner bassline'n lite men annars e det en skön inledning. Percsen är lite för ren, liten touch av reberg hade inte vart fel. knorrslingor och riff e sköna. Det är en decent tune grabben, keep on banging. Tack 🙂 Men "touch av reberg"? Vad är det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
C_Sledge Posted April 16, 2005 Share Posted April 16, 2005 förmodligen reverb 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrikmo Posted April 16, 2005 Share Posted April 16, 2005 Kanongo(a). Önskar jag hade gjort denna själv... 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cloudsurfer Posted April 17, 2005 Share Posted April 17, 2005 Du skulle pitchat ner bassline'n lite men annars e det en skön inledning. Percsen är lite för ren, liten touch av reberg hade inte vart fel. knorrslingor och riff e sköna. Det är en decent tune grabben, keep on banging. Tack 🙂 Men "touch av reberg"? Vad är det? Ja ursäkta "Reverb" skulle det ju vara 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Utan Namn Posted April 17, 2005 Author Share Posted April 17, 2005 Kanongo(a). Önskar jag hade gjort denna själv... 🙂 Grazie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Utan Namn Posted April 17, 2005 Author Share Posted April 17, 2005 Du skulle pitchat ner bassline'n lite men annars e det en skön inledning. Percsen är lite för ren, liten touch av reberg hade inte vart fel. knorrslingor och riff e sköna. Det är en decent tune grabben, keep on banging. Tack 🙂 Men "touch av reberg"? Vad är det? Ja ursäkta "Reverb" skulle det ju vara 🙂 Hehe okej, jag trodde det kanske var någon ny cool softwaresynth eller nått 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts