Jump to content
Annons

Lhucid - Subculture


Betyg (5 är högsta betyg)  

6 röster

  1. 1. Betyg (5 är högsta betyg)

    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      2
    • 4
      3
    • 5
      0


Recommended Posts

Annons
Con-bah (oregistrerad)

Det här e bra 🙂

Ljudmässigt kan jag inte klaga mycket men det e en ganska tam bassline. Trevligt sound, lite detaljer som jag tycker påminner om Electro Sun (In my dream, Stretch, för o nämna några)..

Sjukt skön melodi som smyger in runt 7:00 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här e bra 😠

Ljudmässigt kan jag inte klaga mycket men det e en ganska tam bassline. Trevligt sound, lite detaljer som jag tycker påminner om Electro Sun (In my dream, Stretch, för o nämna några)..

Sjukt skön melodi som smyger in runt 7:00 🙂

Hehe tack 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter helt ok.. efter ett par minuter e det väl snarare full on än psy tycker jag väl, men det gör ju absolut ingenting. Lite softare än full on kanske. Kanske inget nyskapande men snyggt jobbat ändå. En 4:a för det goda hantverket.

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter helt ok.. efter ett par minuter e det väl snarare full on än psy tycker jag väl, men det gör ju absolut ingenting. Lite softare än full on kanske. Kanske inget nyskapande men snyggt jobbat ändå. En 4:a för det goda hantverket.

Det tackar jag för

Link to comment
Dela på andra sajter

Du skulle pitchat ner bassline'n lite men annars e det en skön inledning. Percsen är lite för ren, liten touch av reberg hade inte vart fel. knorrslingor och riff e sköna. Det är en decent tune grabben, keep on banging.

Tack 🙂

Men "touch av reberg"? Vad är det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Du skulle pitchat ner bassline'n lite men annars e det en skön inledning. Percsen är lite för ren, liten touch av reberg hade inte vart fel. knorrslingor och riff e sköna. Det är en decent tune grabben, keep on banging.

Tack 🙂

Men "touch av reberg"? Vad är det?

Ja ursäkta "Reverb" skulle det ju vara 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Du skulle pitchat ner bassline'n lite men annars e det en skön inledning. Percsen är lite för ren, liten touch av reberg hade inte vart fel. knorrslingor och riff e sköna. Det är en decent tune grabben, keep on banging.

Tack 🙂

Men "touch av reberg"? Vad är det?

Ja ursäkta "Reverb" skulle det ju vara 🙂

Hehe okej, jag trodde det kanske var någon ny cool softwaresynth eller nått 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...