Jump to content
Annons

Mera vattenfall


belial

Recommended Posts

Hej igen

Startar en ny tråd så hammurajen får ha sin i fred.

Lyckades hitta felet som adrumdrum refererade till i mitt fall och fick en korrekt beskrivning av rummet denna gång, så är det nån som vill dela med sig med nån åsikt till denna bild så är jag evigt tacksam men jag letar gärna vidare själv då detta antagligen bli uttröttande och tjatigt för er.

Mvh

edit: lade till en bild av höger-vänster mätning vilket antagligen kan va intressant antar man...

post-1847-0-86742900-1404460206_thumb.jpg

post-1847-0-75856300-1404460477_thumb.jpg

Redigerat av belial
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Uppe till höger står det 400 som lägsta värde, du kan öka det till tusen till att börja med så får du lite bättre koll på det som ekar ut sist.

Sen verkar du ha problems från 1000 Hz och neråt så det är väl bara att börja sätta upp lite absorbenter i hörn osv...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar för svaret

Efter att ha läst runt och studerat lite mer i ämnet så är det ju precis som du säger vilket leder in i djungeln basfällor (och fullständig ommöblering) får helt enkelt säga upp mig och läsa ihjäl mig, skämt åsido, ska djupdyka i ämnet innan nåt konkret görs, har ingen brådska så det blir trevligt.

Tack för hjälpen, syns om några år typ 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...