91:an Posted June 29, 2014 Report Share Posted June 29, 2014 Jag såg att det står "varningsnivå "efter "antal inlägg" under min avatar. Vad menas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neosus Posted June 29, 2014 Report Share Posted June 29, 2014 Du får varningar om du bråkar men jag ser den funktionen som fullständigt värdelös då jag själv blev utkastad direkt för en tid sedan. Värdelöst! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kLEO Posted June 29, 2014 Report Share Posted June 29, 2014 Va? Jag har också varningsnivå, men inte har väl jag bråkat med någon..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neosus Posted June 29, 2014 Report Share Posted June 29, 2014 (edited) Alla har den där varningsnivå men det blir pluppar under den om man får massa varningar. Edited June 29, 2014 by Neosus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zakyath Posted June 29, 2014 Report Share Posted June 29, 2014 Om ni klickar på ordet så får ni se era varningar tror jag. När jag gör det står det iaf att jag inte har några. Link to comment Share on other sites More sharing options...
91:an Posted June 29, 2014 Author Report Share Posted June 29, 2014 Jaha, jag klickade där och läste "finns inga varningar att visa". Men är det så att det är så för alla att man bara själv kan se "varningsnivå" under sin egen avatar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JakobP Posted June 29, 2014 Report Share Posted June 29, 2014 Bråka lite så ska jag kolla Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claes Holmerup Posted June 30, 2014 Report Share Posted June 30, 2014 Jaha, jag klickade där och läste "finns inga varningar att visa". Men är det så att det är så för alla att man bara själv kan se "varningsnivå" under sin egen avatar? Ja - det är bara du själv som ser det, vare sig du har varit odräglig eller inte. Riktigt allvarliga överträdelser av forumreglerna kan leda till omedelbar avstängning, men normalt hinner man få några varningar innan det blir någon påföljd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts