Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Letade runt efter lite ny svensk musik, rock speciellt 🙂, och hittade ett förhållandevis nytt rockband "Viktor & The Blood", som består av medlemmar från Mando Diao och Sugarplum Fairy. Suttit o lyssnat lite på deras senaste album "Apocalypse Right Now". Måste säga att dem har ganska sköna låtar o gitarriff! Gillar speciellt Boys are in the city and Let it die! Riktigt nicea 🙂 Eller vad säger ni?

http://open.spotify....3SOfpzp8faYALif

Redigerat av erikknoo
Annons
Postat

Vi har en intervju med Viktor & The Blood och producenten Jacob Hellner i nästa nummer av Studio. Håller med om att de har släppt en bra platta, annars hade vi inte skrivit om dom. 🙂

/Mats

Postat

Vi har en intervju med Viktor & The Blood och producenten Jacob Hellner i nästa nummer av Studio. Håller med om att de har släppt en bra platta, annars hade vi inte skrivit om dom. 🙂

/Mats

Aha fan va nice! Hade inge koll på att ni hade en intervju med dem 🙂

Vet att Hellner e en riktigt skillad proddare. Proddat en del för Rammstein ju? Han verkar skitduktig!

Kul! Då måste jag fixa ett exemplar av tidningen när den kommer ut!

• 2 veckor senare...
Postat

/Mats

Förresten, när kommer tidiningen ut i handeln? (dum fråga) Handlar inga tidingar på nå månadsbasis, så har ingen aning haha

• 2 veckor senare...
Postat

Viktor & The Blood är rikigt grymma, jag följer dem på facebook och såg att de just nu kör en turné i Tyskland! Kan tänka mig att de har slagit stort där, våra svenska rockband brukar ju lyckas bra där.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.