SadamJRII (oregistrerad) Postat 27 augusti 2014 Postat 27 augusti 2014 Här är en grej jag gjort med min vanliga DAW: https://soundcloud.com/algotezza/transparente-blanche Åkesson svarar slugare än Fridolin när det är utfrågning. Jag tyx inte kunna lyssna med webläsarn jag har myglat mig in med nu. Kan inte se videos heller. Jävla linus.
Neosus Postat 27 augusti 2014 Postat 27 augusti 2014 Det vart en kaffe till men nu får det va bra för ikväll! Nya tag imorgon! ☺️
slejnard Postat 27 augusti 2014 Postat 27 augusti 2014 Längta till imorn då!!! 😄 Blir även kulturkväll. Kommer göra tre gigs 😑
slejnard Postat 27 augusti 2014 Postat 27 augusti 2014 Tre gigs. Vart faktiskt en salamimacka på det! Troligast får jag vrålfika efter det sista giget! ☺️
SadamJRII (oregistrerad) Postat 27 augusti 2014 Postat 27 augusti 2014 Det äts och det äts. Och kolsvart är det ute.
SadamJRII (oregistrerad) Postat 27 augusti 2014 Postat 27 augusti 2014 Jimmie Åkesson kommer till Åtvid på tisdag.
SadamJRII (oregistrerad) Postat 27 augusti 2014 Postat 27 augusti 2014 Va gott! Det var ju bra att du hann emellan. Va gott! Inget jobb?
SadamJRII (oregistrerad) Postat 27 augusti 2014 Postat 27 augusti 2014 Ska på möte med arbetsförmedlingen och försäkringskassan på måndag. Får se om dom hittar på nåt?
Neosus Postat 27 augusti 2014 Postat 27 augusti 2014 Inget jobb? Nä så länge man är inskriven på arbetsförmedlingen så får man inga jobb. 😏
SadamJRII (oregistrerad) Postat 27 augusti 2014 Postat 27 augusti 2014 Nä så länge man är inskriven på arbetsförmedlingen så får man inga jobb. 😏 Ja då så.
k9 (oregistrerad) Postat 27 augusti 2014 Postat 27 augusti 2014 Det är inte svårt att va vänster när man är rik. Tjena krappar. Jo men jag är inte rik. Och jag är ju ganska vänster ändå. Välkommen tillbaks.
Neosus Postat 27 augusti 2014 Postat 27 augusti 2014 Jag tänker starta neosus-partiet förresten. Lägg en röst på mig! ☺️😑 PT
slejnard Postat 27 augusti 2014 Postat 27 augusti 2014 Gott! 😄 Bara en massa gitarrister i regeringen. 😛
SadamJRII (oregistrerad) Postat 27 augusti 2014 Postat 27 augusti 2014 Jo men jag är inte rik. Och jag är ju ganska vänster ändå. Välkommen tillbaks. Tack. Du har väl fått försäkringspengar? Du köper mikrofoner för storpengar? det var kul att prata med sossarna på torget idag. Ser fram emot åkesson.
k9 (oregistrerad) Postat 27 augusti 2014 Postat 27 augusti 2014 Hehe! Jo jag är klar med försäkringsbolaget nu. De gav med sig när jag äntligen fick ta del av brandutredningen från polisen. Det var ett uttalande från en av de som var anställda på mitt försäkringsbolag som hade sagt en lite konstig sak bara. Men nästa anställd av försäkringsbolaget rättade till det när denne frågades om samma sak. Men polisen struntade i rättelsen och gick på den felaktiga informationen som de först fick under hela utredningen. Och eftersom försäkringsbolaget var så bussiga så fick jag en liten slant av den som kompensation. Så hur är det bara en JO anmälan jag ska in med så att polisen blir varnad.
slejnard Postat 27 augusti 2014 Postat 27 augusti 2014 Det Nya Fika-partiet! ☺️ Och gitarrister! ☺️ Låter nice!
k9 (oregistrerad) Postat 27 augusti 2014 Postat 27 augusti 2014 Sedan så får jag lite små jobb nu som att lägga ljud och spela in lite musiksnuttar för en polare. Tyvärr så får jag inte betalt i pengar, men jag får lite mjukvara och hårdvara att jobba med om hon är nöjd med det jag gör nu.
slejnard Postat 27 augusti 2014 Postat 27 augusti 2014 Jag kan va finansfikare eller utrikesgitarrist!
SadamJRII (oregistrerad) Postat 27 augusti 2014 Postat 27 augusti 2014 Hehe! Jo jag är klar med försäkringsbolaget nu. De gav med sig när jag äntligen fick ta del av brandutredningen från polisen. Det var ett uttalande från en av de som var anställda på mitt försäkringsbolag som hade sagt en lite konstig sak bara. Men nästa anställd av försäkringsbolaget rättade till det när denne frågades om samma sak. Men polisen struntade i rättelsen och gick på den felaktiga informationen som de först fick under hela utredningen. Och eftersom försäkringsbolaget var så bussiga så fick jag en liten slant av den som kompensation. Så hur är det bara en JO anmälan jag ska in med så att polisen blir varnad. Så nu har du alltså både hus och pengar?
k9 (oregistrerad) Postat 27 augusti 2014 Postat 27 augusti 2014 😳😱 Fika partiet är alltså ett gitarristiskt parti, eller är alla välkomna? 😏 Har vi en Neo Åkesson på tillväxt här? 😄
SadamJRII (oregistrerad) Postat 27 augusti 2014 Postat 27 augusti 2014 Jag tänker starta neosus-partiet förresten. Lägg en röst på mig! ☺️😑 PT Vad är ditt budskap?
k9 (oregistrerad) Postat 27 augusti 2014 Postat 27 augusti 2014 (redigerat) Så nu har du alltså både hus och pengar? Japp och nej. Nu är det ju höst och snart vinter, så då kostar det en massa att bo i hus, därför kommer jag ha mindre pengar snart igen. Men jag ska bygga min "studio " så att jag har något att syssla med på dagarna. Nu så har de ju listat ut vad min sömnstörning förmodligen beror på, så jag kan få ett lite aktivare liv igen. Vad är ditt budskap? Att du ska lägga en röst på honom... ser du inte det? 😳 😛 Redigerat 27 augusti 2014 av k9
SadamJRII (oregistrerad) Postat 27 augusti 2014 Postat 27 augusti 2014 Japp och nej. Nu är det ju höst och snart vin ter, så då kostar det en massa att bo i hus, därför kommer jag ha mindre pengar snart igen. Men jag ska bygga min "studio " så att jag har något att syssla med på dagarna. Nu så har de ju listat ut vad min sömnstörning förmodligen beror på, så jag kan få ett lite aktivare liv igen. Bra det där om sömnstörningen. Spelar du alltså in mot betalning så att det lönar sig med stereopar som du har nämnt?
slejnard Postat 27 augusti 2014 Postat 27 augusti 2014 Vad är ditt budskap? Mer fika mindre byråkrati! 😮
Recommended Posts