Jump to content
Annons

Kan ni som har pyttelite tid över SNÄLLA hjälpa mig?


prototyp

Recommended Posts

Hej. Det är så att jag nu startat och fått igång min page på soundclick, jag proddar varje dag nu för att bli bättre o bättre och har kört i fl studio i ca två veckor nu. lär mig nya saker varje dag och jag själv tycker det låter jävligt bra för att hållt på så kort tid.

grejen är den att jag behöver komma högre upp på chartsen för att kunna bli sedd och min fråga till er är då om nu möjligtvis skulle kunna göra mig denna otroligt stora tjänst att klicka in på ; www.soundclick.com/paperbrosbeatz och bara plain n simple ladda ner alla mina beats (det är endast 6 stycken än så länge) eller helt enkelt så många ni har ork till. Ni får givetvis radera beatsen direkt n'är de är färdiga. det är ca 1 minut jag ber om men det hjälper mig ENORMT mycket!!!

Snälla snälla snälla studio forum hjälp mig 🙂

tack på förhand!

Redigerat av prototyp
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Om du har kört i 2 veckor så är det ingen poäng att få många lyssningar. Några års arbete och sen kan man ju så smått se vad det är som gäller då angående att få lyssningar

Men det lät faktiskt väääldigt bra för att ha hållit på i 2 veckor

Redigerat av Casperfren
Link to comment
Dela på andra sajter

Fast det var en jäkla cool Soundclick sida.. Snygg design och så illa lät det ändå inte.. Men du har en del att lära ändå! Lät som låten och sången är gjorda i 2 helt olika universum! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har hållt på med musik i flera år men producerat har jag gjort i två veckor. Är seriös me det jag gör, har aldrig tagit mig själv på en hobby nivå och därför går jag all in från början.

Tack så mycket! Dock så är det ingen sång på någon av beaten i huvudtaget? Om du syftar på tagsen "soundclick.com/paperbrosbeats" etc etc så har jag mixat det så medvetet då tags är till för att hindra artister från att sno mina verk utan att köpa en lease.

På mixnings fronten har jag flera års erfarenhet och har pluggat ljud teknik etc.

Jag tackar för eran tid och som sagt så vore det otroligt schysst om ni bara skulle orka scrolla ner på sidan och klicka download på så många beats ni orkar. Det hjälper mig oerhört mycket!

Tack tack tack!

MVH

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...