martinp Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Hej, Ăr det nĂ„gon som har nĂ„gra erfarenheter av Polyester ES 25 som akustikbehandlande material? LĂ€nk till en produktsida kommer hĂ€r http://www.special-plast.se/produkter/item/43-polyester-es-25 Martin
wellness music Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Denna produkt rekommenderar jag inte om du vill uppnÄ en bredbandig ljudabsorption. Denna produkt Àr uppbyggd av celler istÀllet för spunna fibrer som kÀnnetecknar bra ljudabsorberande material av polyester.
martinp Postat 10 december 2013 TrÄdstartare Postat 10 december 2013 ok, tack för svar! SÄ egentligen sÄ Àr det Auralex som gÀller?
Jack Hammer Postat 10 december 2013 Postat 10 december 2013 Enligt min uppfattning sÄ Àr hembyggda absorbenter fyllda med glasull bÄde billigare och bÀttre Àn auralex, med förutsÀttningarna att absorbenten har en tjocklek pÄ minst 95mm. Spar pengar och skapa en schysst design sjÀlv, det ska jag göra!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.