Gäst Postat 4 augusti 2013 Postat 4 augusti 2013 Någon som testat denna synt ? http://www.thomann.de/se/sonivox_playa.htm
ironman Postat 4 augusti 2013 Postat 4 augusti 2013 Ett litet tips är att du söker på google, namnet på det du söker efter och så mellanslag review.
Gäst Postat 4 augusti 2013 Postat 4 augusti 2013 Ett litet tips är att du söker på google, namnet på det du söker efter och så mellanslag review. Va fan tror alla att man inte vet vad Google är och hur man använder de. Har för f*n gjort de.
SadamJR Postat 4 augusti 2013 Postat 4 augusti 2013 Va fan tror alla att man inte vet vad Google är och hur man använder de. Har för f*n gjort de. Surbulle.
Demonproducenten Postat 4 augusti 2013 Postat 4 augusti 2013 Va fan tror alla att man inte vet vad Google är och hur man använder de. Har för f*n gjort de. mmmdet där hjälper dig nog nu...
Neosus Postat 4 augusti 2013 Postat 4 augusti 2013 haha 😆 Jag har inte testat men lär nog fungera och låta bättre än Platinum Hit Workstation.
JohnRick Postat 4 augusti 2013 Postat 4 augusti 2013 http://www.guitarcenter.com/Sonivox-Playa---Hip-Hop-Virtual-Instrument-105187215-i1438671.gc#customer-reviews
Gäst Postat 4 augusti 2013 Postat 4 augusti 2013 haha 😆 Jag har inte testat men lär nog fungera och låta bättre än Platinum Hit Workstation. Bra då köper jag tre st
Neosus Postat 4 augusti 2013 Postat 4 augusti 2013 (redigerat) Bra då köper jag tre st Haha.. Nä det räcker med 1 st. Jag tror du blir nöjd. På riktigt alltså! Redigerat 4 augusti 2013 av Neosus
Die Hard (oregistrerad) Postat 4 augusti 2013 Postat 4 augusti 2013 Va fan tror alla att man inte vet vad Google är och hur man använder de. Har för f*n gjort de. Uppenbarligen inte. Hittar en hel del om den.
Gäst Postat 4 augusti 2013 Postat 4 augusti 2013 Någon som vet fall den går att använda utan klaviatur eller triggerpads ? Typ att mata in noterna direkt i piano rollen ? Den ser ju ut som en halv trummaskin med triggerpads.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.