evilrocker Postat 5 juni 2013 Postat 5 juni 2013 Någon som provat Mojaves rörmickar MA-200 för överhäng eller sång? Funkar bra eller låter sheisse?
evilrocker Postat 5 juni 2013 Trådstartare Postat 5 juni 2013 Eller jag köper behringermickar istället? 😄
evilrocker Postat 6 juni 2013 Trådstartare Postat 6 juni 2013 Royer! Najeee din band-tönt 😉 har redan köpt två ma-200, och hade jag kört på bandmickar för överhäng så hade jag nog kört på Coles 🙂
drloop (oregistrerad) Postat 6 juni 2013 Postat 6 juni 2013 Äsch... ma-200 ser bra ut så då måste det låta gött!
evilrocker Postat 6 juni 2013 Trådstartare Postat 6 juni 2013 Äsch... ma-200 ser bra ut så då måste det låta gött! Får hoppas det, fick sålt mina akg så jag köpte två ma-200 beg på GS, har betalt, hoppas dom skickas bara :S
Guitar Nilsson Postat 22 juli 2013 Postat 22 juli 2013 Hur tyckte du det blev med Mojavena? Krister Broberg (ex Frasse i Tårtan) som har jazzstudio i 08 är helt förtjust i Mojave MA 100 till trummorna, det ska vara rörmickar som enligt honom mjukar till transienterna innan de hamnar i de digitala grejorna, han använder visst 24 kanals hårddiskinspelning...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.