dalmobossen Postat 21 april 2013 Postat 21 april 2013 Hej alla glada! I februari i Är fick jag genom detta forum kontakt med ett antal duktiga och trevliga mÀnniskor. Vi har sedan dess arbetat med ett antal lÄtar över nÀtet och en av dom Àr nu fÀrdig. Vi Àr inte ute efter kritik eller mixningstips utan vill bara visa upp vad ett sÄnt hÀr roligt projekt har lett till. HÄll till godo! https://soundcloud.com/thebedlamvault
Bedlam Postat 21 april 2013 Postat 21 april 2013 Ett riktigt roligt sÀtt att jobba pÄ om man inte Àr med i nÄt band men ÀndÄ vill skapa musik med andra mÀnniskor.
Kr-illo Postat 21 april 2013 Postat 21 april 2013 Riktigt roligt att höra. Ser fram emot att fĂ„ mera đ
Bedlam Postat 21 april 2013 Postat 21 april 2013 Som Dalmobossen skrev sÄ har vi ett antal lÄtar pÄ gÄng. Dom ploppar upp sÄ smÄningom. Tack för alla omdömen.
Mats StÄlbröst Postat 22 april 2013 Postat 22 april 2013 Bra jobbat, kul att ni trÀffades hÀr pÄ forumet! /Mats
sunderling Postat 22 april 2013 Postat 22 april 2013 SÀg till om ni vill ha Ànnu en som lirar! Jag sjunger och spelar gitarr huvudsakligen
Bedlam Postat 23 april 2013 Postat 23 april 2013 On 2013-04-22 at 15:50 sa sunderling: SÀg till om ni vill ha Ànnu en som lirar! Jag sjunger och spelar gitarr huvudsakligen Tack för intresset. Vi fÄr vÀl se vad som hÀnder i framtiden, Rock on!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.