Jump to content
Annons

Jag, kanske


leere

Recommended Posts

Är en av alla dem...

Är en yngling som lever för musik, men väldigt ambivalent i musiken.

Börjada som de flesta andra med att sätta ihop ett band när jag var 12, där alla spelade allt.

När jag var 14 inhandlade jag min första bas då ett band frågade om jag ville vara med.

Det höll drygt 6 månader sen åkte basen genom ett fönster från andra våningen och vi la ner.

Efter 2 års tystnad 😳 plockade jag upp ett par trumstockar och började spela trummor i diverse band, fram tills jag flyttade dit jag numera är bosatt. Började samla på mig extremt mycket instrument och fick kontakt med Oskarshamns musikmaffia vilket gjorde att jag kunde spela det jag kände för en längre period. Under våren 03 sattes sista bandet ihop och skapade något inte många hört förut, men pga trassel lades det bandet ner under hösten. Bandnamnet används dock fortfarande av mig och de som ibland hjälper till att skapa oreda i min hemstudio (Division 1.8.7.).

Första dagen under detta år var den dagen jag fick upp ögon för vad man egentligen kan göra med elektronisk och minimalistisk musik (microsound?) och det är det som tar min tid numera.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...