Jump to content
Annons

Skärp till dig nattvaktaren


hackeman

Recommended Posts

  • 2 veckor senare...
Annons
  • Svar 63
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Är det verkligen ingen mer än jag som saknar honom? 😲

Var är han? 😲

Någon viskade att han flyttat... till Långtbortistan.

Oj 🙂

Såg nu att han inte skrivit på drygt 3 veckor... så de har nog inte Internet i Långbortistan. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det verkligen ingen mer än jag som saknar honom? 😲

Var är han? 😲

Någon viskade att han flyttat... till Långtbortistan.

Oj 🙂

Såg nu att han inte skrivit på drygt 3 veckor... så de har nog inte Internet i Långbortistan. 🙂

Oj. Ja då är det dax för honom att pillra sig hit...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jösses. Har knappt tänkt på att Nattis varit frånvarande.

Upptagen kanske...

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)

Någon viskade att han flyttat... till Långtbortistan.

Det är lätt att höra fel när folk viskar, och Långtbortistan och Långholmen låter rätt lika... 😱

Vaddå?

Sitter han inne?

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp!

Det gäller för övrigt alla som är borta en längre eller kortare tid från forumet!

Se Kringlan till exempel, har låtsas resa till Tanzania, åsså visade det sig att det fanns dator i dagrummet på Hinseberg, å då sitter hon och skriver utan prickar och tror att vi ska gå på den lätta.

Så min käre Danny, det är bara att skriva på! Annars......häktet nästa 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp!

Det gäller för övrigt alla som är borta en längre eller kortare tid från forumet!

Se Kringlan till exempel, har låtsas resa till Tanzania, åsså visade det sig att det fanns dator i dagrummet på Hinseberg, å då sitter hon och skriver utan prickar och tror att vi ska gå på den lätta.

Så min käre Danny, det är bara att skriva på! Annars......häktet nästa 😕

Är Kringlan en "hon"? Inte en "han"? Fast kollar man henoms avatar ser det ju ut som både och... 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp!

Det gäller för övrigt alla som är borta en längre eller kortare tid från forumet!

Se Kringlan till exempel, har låtsas resa till Tanzania, åsså visade det sig att det fanns dator i dagrummet på Hinseberg, å då sitter hon och skriver utan prickar och tror att vi ska gå på den lätta.

Så min käre Danny, det är bara att skriva på! Annars......häktet nästa 😆

Är Kringlan en "hon"? Inte en "han"? Fast kollar man henoms avatar ser det ju ut som både och... 😎

Det trodde jag med... *chockad*

Link to comment
Dela på andra sajter

Kringlan är en galleria i Södertälje, en sorts kaka och en tangent på ett appletangentbord. Alltså varekn en kille eller tjej.

Jag skulle vilja se mitt tangentbord med ett kön 😎 Eller... näe 😆😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Jao for att reda till oredan lite ar jag inte en hon utan en han 😉

Latt att missa dock har jag markt, namnet ar ju valdigt neutralt och vi ar ju tva pa bilden hehe.

Jao, Roffe slar huvudet pa spiken som vanligt hehe... Jaja, later battre att man ar i Tanzania an i fangelse dock va?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bengan är också borta...och artistbolaget

Kenny Klevenhaus, aka Artistbolaget, aka Plus & Minus. Han var aktiv senast den 21:e så han är inte borta.

Btw, vi har en ny bengan.

Vilken lurifax. Springa omkring och byta alias sådär.

Bengan har jag haft kontakt med efter att han försvann från forumet. Kan betrygga er med att han finns kvar IRL. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bengan har jag haft kontakt med efter att han försvann från forumet. Kan betrygga er med att han finns kvar IRL. 🙂

Betyder det att nattvaktaren bara existerar idv (idv=i data världen vad heter det när det inte är irl? Nirl ... hmmm) Är han blott en fabriktion av våran fantasi? En flyktig slump av ettor och nollor.... 😱 Finns jag? Finns studio.... eller är alltihop bara en illusion...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...