Jump to content
Annons

Skärp till dig Hacke


nattvaktaren (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons

Ja, jo.. har varit lite mycket annat på sistone. Utöver både vanliga och ovanliga måsten har en nära vän (en av de få musikerpolare jag hade IRL) gått bort i cancer, så varken tiden eller inspirationen att pula studio och tillhörande forum har riktigt funnits på plats. Han gick under alias dELiRiUM och fanns även reggad här på forumet.

Normalt blottar man kanske inte en sån anledning på ett forum så här, men vännen i fråga hade rätt mycket studio-prylar som jag ska sälja å hans familjs vägnar, bl.a RME Hammerfall DIGI9636 ljudkort, MidiMan USB midi-interface, PS8 studiomonitorer, Novation K-station, Roland Juno 106, Nord Modular Keyboard, Yamaha 01v mixer, DBX 266XL Compressor/gate, eMagic AMT8 midi-interface, ASM DrumStation, Yamaha CS6R, QuikLok Rackvagn, diverse synthställ, hörlurar, kablar, m.m, m.m. Diverse PC- och nätverksprylar finns oxå. Jag har inte pris på allt ännu, men om ni är intresserade av att shoppa är ni välkomna att höra av er (skicka isf till min email, pm-lådan är oftast full).

Hur som helst, jag surfade faktiskt in här just nu bara för att fråga; har jag missat något väsentligt under min frånvaro? 🙂

edit: jag menar inte att ta glädjen ur tråden, fortsätt ni som ni brukar ändå.. 🙂

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, jo.. har varit lite mycket annat på sistone. Utöver både vanliga och ovanliga måsten har en nära vän (en av de få musikerpolare jag hade IRL) gått bort i cancer, så varken tiden eller inspirationen att pula studio och tillhörande forum har riktigt funnits på plats. Han gick under alias dELiRiUM och fanns även reggad här på forumet.

Ouch... 🙂 Jag lider med dig.

Har varit med om precis samma sak så jag vet nog ungefär hur det känns...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...