Pluffo Postat 11 september 2005 Postat 11 september 2005 (redigerat) Nu sitter jag hĂ€r i min egna tristess och försöker fly frĂ„n hemtentor som jag inte vill göra, och dĂ„ tĂ€nkte jag att man kanske skulle passa pĂ„ att lĂ€ra sig lite nya pianostycken. Ăr det nĂ„gon som har tips pĂ„ instumentala stycken för piano som Ă€r riktigt imponerande? SĂ„dant dĂ€r man lĂ€r sig bara för att kunna sitta och briliera framför pianot sedan till alla ens vĂ€nners stora förtret ( de ska ju naturligtvis bli avundsjuka ).... Det Ă€r ett ytterligare plus om det finns midifiler att fĂ„ tag pĂ„ dĂ€r ute i cyberrymden sĂ„ att man slipper sitta och ta ut lĂ„ten frĂ„n skiva đ Upphottade rock- och jazzversioner av klassiska stycken Ă€r t ex en sĂ„dan sak som jag Ă€r pĂ„ jakt efter. Redigerat 11 september 2005 av Pluffo
Musiker Postat 11 september 2005 Postat 11 september 2005 (redigerat) Tja, Robert Wells gör rÀtt coola grejer. Prova nÄtt av hans verk, eller nÄgon cover han gjort... /johan Redigerat 11 september 2005 av Musiker
Pluffo Postat 11 september 2005 TrÄdstartare Postat 11 september 2005 Tja, Robert Wells gör rÀtt coola grejer. Prova nÄtt av hans verk, eller nÄgon cover han gjort... /johan Jo, det lÄter ju bra. Men gÄr det att fÄ tag pÄ noter eller liknande?
vortex Postat 11 september 2005 Postat 11 september 2005 Tja, varför inte Rachmaninov direkt...? đ
Pluffo Postat 11 september 2005 TrĂ„dstartare Postat 11 september 2005 Tja, varför inte Rachmaninov direkt...? đ TĂ€nkte du pĂ„ humlans flykt eller har mannen fler Ă€ss i skjortĂ€rmen?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.