Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Nu sitter jag hĂ€r i min egna tristess och försöker fly frĂ„n hemtentor som jag inte vill göra, och dĂ„ tĂ€nkte jag att man kanske skulle passa pĂ„ att lĂ€ra sig lite nya pianostycken. Är det nĂ„gon som har tips pĂ„ instumentala stycken för piano som Ă€r riktigt imponerande? SĂ„dant dĂ€r man lĂ€r sig bara för att kunna sitta och briliera framför pianot sedan till alla ens vĂ€nners stora förtret ( de ska ju naturligtvis bli avundsjuka )....

Det Ă€r ett ytterligare plus om det finns midifiler att fĂ„ tag pĂ„ dĂ€r ute i cyberrymden sĂ„ att man slipper sitta och ta ut lĂ„ten frĂ„n skiva 🙁

Upphottade rock- och jazzversioner av klassiska stycken Àr t ex en sÄdan sak som jag Àr pÄ jakt efter.

Redigerat av Pluffo
Annons
Postat (redigerat)

Tja, Robert Wells gör rÀtt coola grejer. Prova nÄtt av hans verk, eller nÄgon cover han gjort...

/johan

Redigerat av Musiker
Postat
Tja, Robert Wells gör rÀtt coola grejer. Prova nÄtt av hans verk, eller nÄgon cover han gjort...

/johan

Jo, det lÄter ju bra. Men gÄr det att fÄ tag pÄ noter eller liknande?

Postat
Tja, varför inte Rachmaninov direkt...? 😎

TÀnkte du pÄ humlans flykt eller har mannen fler Àss i skjortÀrmen?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.