Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej pÄ er allihop!

HĂ€r kommer en liten presentation!

Jag heter Erika och Àr 28 Är. Har hÄllt pÄ med musik sen jag va riktigt liten, sjungit,spelat piano och lite gitarr. Jag kommer frÄn en musikerfamilj dÀr nÀstan alla hÄller pÄ med musik, mer eller mindre, sÄ valet va rÀtt sjÀlvklart om inte alltid helt frivilligt :rolleyes:

Har mest hÄllt pÄ för mig sjÀlv men har nu pÄ senare tid jobbat pÄ att vÄga sjunga inför folk (har grym scenskrÀck) och har sen ca ett Är tillbaka gjort lÄtar ihop med Larsson hÀr pÄ forumet. Nu har vi nÄgra lÄtar i bagaget och funderar vÀl sÄ smÄtt pÄ att börja skicka ivÀg till lite bolag. Vi fÄr se hur det gÄr.

Kommer inte riktigt pÄ vad jag ska skriva mer sÄ jag sÀtter punkt hÀr.

Ride on

/Lany

Annons
Postat

vÀlkommen pÄ forumet!

hörde din lÄt med larsson och gillde din röst.

hoppas man fÄr höra mer fram över.

Postat

VÀlkommen vÀlkommen. ScenskrÀck gÄr att jobba bort, sÄ det Àr nog inga problem dÀr. Hoppas du kommer att trivas bra hÀr pÄ forumet.

Postat

VĂ€lkommen!

JasÄ det Àr du som sjunger pÄ "Ship"? Den har legat i min kommenteringslÄda ett tag men jag har inte kommit mig för att skriva nÄt om den. DÀremot har jag flera gÄnger kommit pÄ mig sjÀlv med att nynna pÄ lÄten dÀrhemma, sÄ det fÄr vÀl anses vara ett gott betyg. :rolleyes:

Ser fram emot att höra mer av din röst!

/Gote

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat (redigerat)

HjĂ€rtligt vĂ€lkommen! ScenskrĂ€cken löser sig 😉

Jag mÄste ha missat den dÀr "Ship", ska leta reda pÄ den.

Redigerat av MarcusRombo
Postat

ship Ă€r nog inte min favorit med tanke pĂ„ att den ligger liiiiite för högt för mig. hade vart bĂ€ttre om man sĂ€nkt den ett par tonsteg men va fasen, den duger 😉

den Àr numera omdöpt ocksÄ.ship va arbetsnamnet och nu heter den "sharpen up my tail" men den ligger kvar hÀr som ship i iallafall.

den andra lĂ„ten i den trĂ„den ,"looking like a fool", ligger mer i mitt register och lĂ„ter enligt mig mycket bĂ€ttre. men jag över pĂ„ att sjunga ljust och har nog mĂ€rkt en liten förbĂ€ttring pĂ„ senaste. övning ger fĂ€rdighet 🙂

/Lany

MorDeth (oregistrerad)
Postat

Tjenixen!

Trevligt att ha dig hÀr.

Postat

Hej! VĂ€lkommen!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.