Jump to content
Annons

Hejsan kort beskrivning.

Recommended Posts

Fladish (oregistrerad)
Postat

Hejsan!

Mitt namn Àr Niklas, Àr en glad kille och utÄt kille pÄ 23Är som bor i Helsingborg.

Har hÄllt pÄ med hiphop nu i ca 1Är, och har musik som en hobby,

Gjort vÀldigt mycket lÄtar med ett Engelskt Skivbolag, samt med folk i USA, ja runt om i vÀrlden helt enkelt, men fick ta en paus dÄ min firewire började strula, sÄ hade varit tacksam om nÄgon hade kunnat skriva till mig privat som förstÄr sig pÄ det sÄ att jag förhoppningsvis kan starta sÄfort som möjligt igen! Kör pÄ firewire för pc med modellen (Matrix K - CME Product)

Kanske Inte direkt bÀsta presentationen men Àr i stort behov utav hjÀlp

Mvh Fladish

Annons
Postat

Alla Niklas Ă€r alltid vĂ€lkommna (man kan tĂ€nka sig att jag heter sĂ„ ocksĂ„ 🙂 )

Som lill-saddam sa, lÀgg upp frÄgan under Ljudkortavdelningen eller nÄt sÄ Àr jag sÀker pÄ att nÄgon kan hjÀlpa dig.

Postat

VĂ€lkommen!

Firewire!

Kortslutning kanske?

Testa installera din fw-hÄrdvara pÄ en polares dator och se att den lirar dÀr först.

Gör den det, sÄ Àr det ju inte fel pÄ din hÄrdvara, snarare fw-porten i datorn?

StationÀr?

Nytt firewire-interface?

Postat

VÀlkommen. Ser att du har fÄtt svar pÄ var du skall börja felsöka.... :-)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.