Jump to content
Annons

Fristående Maximizer?

Recommended Posts

Belov (oregistrerad)
Postat

Någon som känner till nån gratisvariant av maximizer som inte behöver kopplas till ett program?

Jag håller alltså på och leker på största amatörnivå (i audacity) och de gratispluggar jag testat har inte fungerat till audacity...

Eller är det någon som vet ett bättre (och gratis och säkert) alternativ?

Annons
Retromannen (oregistrerad)
Postat

köp ett ljudkort, då brukar man få typ cubase le

Belov (oregistrerad)
Postat (redigerat)
  On 2012-09-24 at 16:29 sa virvelvinden:

Testa W1 limiter, som är en klon av waves L1:

http://www.yohng.com...re/w1limit.html

Tack för tipset. Tyvärr får jag inte den här heller att funka. Förmodligen helt beroende på min egen inkompetens med datorn...

Ingen annan som vet något smidigt sätt? Allt jag vill är att höja grundvolymen på redan färdigmixade wav-filer..

Tacksam för hjälp...

Redigerat av Belov
Belov (oregistrerad)
Postat (redigerat)
  On 2012-09-25 at 11:36 sa hegobald:

Har du läst detta (iom att du verkar använda Audacity) http://manual.audaci...tml#vst_install

Ett mycket bra tips! Jag satt på en gammal version av Audacity, laddade ner den nya och då finns ju den funktionen med! Så nu fungerar det 🙂 Tack återigen!

Tyvärr verkar det ändå ligga lite begränsningar i hur mycket man kan "gaina" men den begräsningen finns nog i audacitys kapacitet tyvärr.

Redigerat av Belov

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.