MJInc Postat 10 mars 2005 Postat 10 mars 2005 När jag använder mig av timestretch och inställningarna är på default, dvs metoden för timestretch är standard så stretchas ljudet/eventet delvis + att det läggs till blankt/noll/silence. Fattar inte varför hela ljudet stretchas??? Kolla in mina bilder så kanske ni förstår mitt problem. Nån som kan förklara för mig varför det blir på detta viset?? //Micke... FÖRE: EFTER:
ChrioN Postat 10 mars 2005 Postat 10 mars 2005 Antagligen är det en liten liten tyst del efter ljudet på den osträckta delen, och när du sträcker ut den sträcks även den tysta delen ut. Jag kan dock ha fel.
MJInc Postat 10 mars 2005 Trådstartare Postat 10 mars 2005 Jo, hade oxå den tanken en gång. Men jag har klippt mitt i ett ljud så det kan inte finnas nån tyst del som är så stor att den sträcks ut så pass. Dessutom provade jag att klippa på olika ställen med samma resultat.... ...tror jag ska prova min lycka på cubase.net forumet. Där borde det finnas nån kvalificerad moderator som kanske har nån ide. //Micke...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.