Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Äntligen Internet igen...

Jag har ett par ADAM A7X...nu kan jag inte sÀtta pÄ min ena monitor...strömknappen gÄr inte att trycka in ?

NÄgon som vet vad det kan vara för fel ?

Ha det gott

Annons
Postat

Strömbrytaren Àr trasig. Om det Àr garanti kvar pÄ monitorn, kontakta ditt inköpsstÀlle. Annars lÀmnar du in den pÄ reparation.

Jag har ibland glappkontakt i mina A7:or . DÄ tÀnds inte det blÄ dioden som indikerar att de Àr pÄ, nÀr jag sÀtter pÄ strömbrytaren. Det kan rÀcka det att knacka lite pÄ monitorn sÄ tÀnds dioden. Det hÀnder högst en gÄng i mÄnaden per monitor. Garantin har gÄtt ut och felet kan jag leva med.

Postat

GÄr det rent mekaniskt inte att trycka in knappen, eller slÄs monitorn helt enkelt inte pÄ nÀr du gör det?

Postat

Hej och tack för svaren.....Det gÄr rent mekaniskt inte att trycka in knappen...fÄr vÀl lÀmna in den till rep. dÄ jag inte har nÄgon garanti kvar

Postat

NÄgon som vet nÄgon som har service pÄ adam grejor i Sverige ?

gÄ till ÄterförsÀljaren. De hjÀlper dig rÀtt!
Postat (redigerat)

KÀnde pÄ mej att dom hÀr jÀvla brytarna inte Àr att lita pÄ, idiotiskt.

Blir att stĂ€nga av med el-dosahĂ€danefter 🙂 precis som jag gjort fram tills för nĂ„n mĂ„nad sen nĂ€r jag börja "testa" switcharna.

SĂ„ gĂ„r det nĂ€r du ska anvĂ€nda sakerna, dĂ„ förstör du dem. 🙂

Redigerat av Martin
Postat

Eftersom den Àr köpt i Tyskland sÄ Àr det bÀst att du vÀnder dig dit. Annars Àr det danska Futureware som Àr distributör för Norden, sÄ de kan reparera alternativt skicka reservdelar till ÄterförsÀljaren, som i sÄ fall kan fixa det.

Brytaren Àr vÀldigt enkel att byta, men eftersom du bör ha garanti kvar, sÄ ska du inte ge dig pÄ det sjÀlv, utan lÄta ÄterförsÀljaren ta hand om det. A7X-modellen har ju inte funnits sÄ lÀnge att fabriksgarantin pÄ 5 Är har hunnit gÄ ut Ànnu...

Postat

Jag bara ler nÀr jag lÀser nymodiga uttryck. Adams monitorer Àr bra redskap.

• 1 mĂ„nad senare...
Postat

SĂ„ nu Ă€r det lagat..tog tid att fĂ„ reservdelar frĂ„n thomann...men jag fick det till slut...sĂ„ nu strömmar tower of power ur högtalarna 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.