Mats Lundgren Postat 20 juli 2012 Postat 20 juli 2012 Ăntligen Internet igen... Jag har ett par ADAM A7X...nu kan jag inte sĂ€tta pĂ„ min ena monitor...strömknappen gĂ„r inte att trycka in ? NĂ„gon som vet vad det kan vara för fel ? Ha det gott
Fredrik71 Postat 20 juli 2012 Postat 20 juli 2012 Strömbrytaren Àr trasig. Om det Àr garanti kvar pÄ monitorn, kontakta ditt inköpsstÀlle. Annars lÀmnar du in den pÄ reparation. Jag har ibland glappkontakt i mina A7:or . DÄ tÀnds inte det blÄ dioden som indikerar att de Àr pÄ, nÀr jag sÀtter pÄ strömbrytaren. Det kan rÀcka det att knacka lite pÄ monitorn sÄ tÀnds dioden. Det hÀnder högst en gÄng i mÄnaden per monitor. Garantin har gÄtt ut och felet kan jag leva med.
Fertan Postat 20 juli 2012 Postat 20 juli 2012 GÄr det rent mekaniskt inte att trycka in knappen, eller slÄs monitorn helt enkelt inte pÄ nÀr du gör det?
Mats Lundgren Postat 20 juli 2012 TrÄdstartare Postat 20 juli 2012 Hej och tack för svaren.....Det gÄr rent mekaniskt inte att trycka in knappen...fÄr vÀl lÀmna in den till rep. dÄ jag inte har nÄgon garanti kvar
Mats Lundgren Postat 26 juli 2012 TrÄdstartare Postat 26 juli 2012 NÄgon som vet nÄgon som har service pÄ adam grejor i Sverige ?
Naymari Postat 26 juli 2012 Postat 26 juli 2012 NÄgon som vet nÄgon som har service pÄ adam grejor i Sverige ? gÄ till ÄterförsÀljaren. De hjÀlper dig rÀtt!
Mats Lundgren Postat 26 juli 2012 TrÄdstartare Postat 26 juli 2012 hmm ok..köpt hos tysken...fÄr frÄga dom dÄ
Martin Postat 26 juli 2012 Postat 26 juli 2012 (redigerat) KĂ€nde pĂ„ mej att dom hĂ€r jĂ€vla brytarna inte Ă€r att lita pĂ„, idiotiskt. Blir att stĂ€nga av med el-dosahĂ€danefter đ precis som jag gjort fram tills för nĂ„n mĂ„nad sen nĂ€r jag börja "testa" switcharna. SĂ„ gĂ„r det nĂ€r du ska anvĂ€nda sakerna, dĂ„ förstör du dem. đ Redigerat 26 juli 2012 av Martin
Claes Holmerup Postat 26 juli 2012 Postat 26 juli 2012 Eftersom den Àr köpt i Tyskland sÄ Àr det bÀst att du vÀnder dig dit. Annars Àr det danska Futureware som Àr distributör för Norden, sÄ de kan reparera alternativt skicka reservdelar till ÄterförsÀljaren, som i sÄ fall kan fixa det. Brytaren Àr vÀldigt enkel att byta, men eftersom du bör ha garanti kvar, sÄ ska du inte ge dig pÄ det sjÀlv, utan lÄta ÄterförsÀljaren ta hand om det. A7X-modellen har ju inte funnits sÄ lÀnge att fabriksgarantin pÄ 5 Är har hunnit gÄ ut Ànnu...
Mats Lundgren Postat 26 juli 2012 TrÄdstartare Postat 26 juli 2012 (redigerat) japp..har mailat tysken..har dock inte fÄtt nÄgot svar Ànnu Redigerat 26 juli 2012 av Mats Lundgren
Fredrik71 Postat 27 juli 2012 Postat 27 juli 2012 Jag bara ler nÀr jag lÀser nymodiga uttryck. Adams monitorer Àr bra redskap.
Mats Lundgren Postat 27 juli 2012 TrĂ„dstartare Postat 27 juli 2012 HĂ„ller med om att adam e bra grejor.. nĂ€r dom Ă€r hela đ
Mats Lundgren Postat 31 augusti 2012 TrĂ„dstartare Postat 31 augusti 2012 SĂ„ nu Ă€r det lagat..tog tid att fĂ„ reservdelar frĂ„n thomann...men jag fick det till slut...sĂ„ nu strömmar tower of power ur högtalarna đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.